De ce ar trebui sanctificat Basescu?

Cool Mogul a trantit o lepasa. Aia din ticlu. Io am luat-o cu japca de la Sebra, ca se pare ca am obiceiu asta. Mi se pare inutila leapsa asta. In primu rand pt ca Base n-are blog, ca sa lanseze o contra leapsa sau macar o replica. Si chiar daca ar avea blog, probabil ca tot n-ar face-o. Iar Danutz Chidon, Cotoi sau altii asemenea nu cred c-ar fi capabili sa ridice vreu fir de par. Pana una alta, vad ca-si ia in serios rolu de Zeus si nu mai coboara printre supusi. Oricum, siguru lucru care mi se pare ca sta intre el si sanctificare e pseudonumele asta: Zeus. Ori se stie ca BOR nu tolereaza alte credinte. Ceea ce e normal. Si nu cred ca exista vreo lege antitrust care sa atinga biserica.

Iata si doo exenple de eticheta crestin ortodoxa:

                     ASA DA                                                ASA NU

Asa ca hai mai bine sa vedem cum va sta treaba dupa sanctificare, care mie mi se pare doar o formalitate, mai ales ca nu cred ca-i zice nimeni in fata Zeus.

Cele 10 porunci

1. Eu sunt presedintele tau, sa nu ai alti presedinti decat mine. Asta mi se pare ca nu necesita nici o explicatie. Stiu ca sunt unii care zic ca Base nu e presedintele lor, bla bla bla. Ba e! Asa zice si la tv. Chiar si la Antene.

2. Sa nu-ti faci chip cioplit, nici alta asemanare, nici sa te inchini lor. Initial m-a dus gandu la vibratoru lu Nutzi, dar mi-am dat seama ca nu e cioplit. Cre ca se refera, ca si prima, la ceilalti 5 milioane.

3. Sa nu iei numele presedintelui tau in desert. Asta n-o s-o inteleg niciodata. Si baietii aia din Afganistan la cine sa se gandeasca?

4. Adu-ti aminte de ziua presedintelui si o cinsteste. Un golden spritz, un uischean, o manea. Nu mai fiti ipocriti! Macar de ziua lu presedintele!

5. Cinsteste pe presedintele tau si partidul lui, ca bine sa-ti fie si multi ani sa traiesti pe pamant. Adica sa traiesti bine.

6. Sa nu-l ucizi. Adica e zeu da are forma umana. E ca Iisus, fata!

7. Sa nu fii desfranat. Adica ciocu mic, ca acum tot noi suntem la putere.

8. Sa nu furi. Adica sa nu furi si parandaratu.

9. Sa nu ridici marturie mincinoasa impotriva presedintelui tau. Adica sa nu ridici marturie, ca numa miciuni spui, numa pixeli albastri stii.

10. Sa nu poftesti nimic din ce este al presedintelui tau. Adica sa nu vrei: pdl, milf, syda, labe 1, Jack si avortonu lui, gollum, si lista poate continua la nesfarsit. Nu stiu daca se aplica si la Tercea Bercea.

Acuma sa vedem si cum va arata cea mai mare icoana din Catedrala Mantuirii Neamului Prost: Arhanghelul Baseil in lupta cu coruptia, cu mogulii, cu comunistii, cu securistii, cu criza, si cu ce dracu s-o mai lupta el.

13 răspunsuri to “De ce ar trebui sanctificat Basescu?”

  1. porcusoru isteric Says:

    eu cred ca tu ai terminat teologia!!!

  2. Geocer Says:

    Ai fost prea tare cu chestia asta. Iar icoana le-a pus capac la toate ! Bravo, dom’ premare. De de-astia ca matale are tara nevoie!

    • B.L. Says:

      Cred că a terminat liceul de arte frumoase si meserii murdare că prea colorează frumos pe poze. E posibil să fi absolvit două licee.

      VanGhelie, când era mic, intra în biserici şi, când nu-l observa nimeni, desena mustăţi pruncului Iisus. Ce mult i-a plăcut joaca asta. Si ii plăceau la fel de mult desenele animate cu
      Daffy Duck.

  3. VanGhelie Says:

    stiu si io? oricum, daca venea de la mine nu ma credea nimeni. mai vorbim cand vine canpania

  4. Teodora Says:

    Eu știu că un om ca să fie sanctificat trebuie mai întâi să o mierlească…se ofera cineva? După aia jur că vin eu cu motive pro!

  5. VanGhelie Says:

    pai, asteptam voluntari 😀

  6. papabembe Says:

    don premar, vă întreabă mama: de arhanghelu baseil are voie să spele?
    dar să dea cu mătura?
    e cruce cu roşu?
    se mănâncă cu dulce?
    să nu facem vreun păcat, doamne fereşte, că ne bate domnu zeu!

  7. VanGhelie Says:

    voi rugati-va de el, ca asta va e rostu!

  8. Dumnezeii ei de criza « Van Ghelie Blog Says:

    […] cand v-am zis sa-l sanctificati pe Basescu […]

  9. Băi, inteligenţilor! « Diverse diversificate Says:

    […] Daca doriti sa aflati si de ce ar trebui sanctificat basescu , click AICI.  0.000000 0.000000 Lasă un […]


Lasă un comentariu