Azi imi e rusine

De obicei sunt caterincos sau, mai rar, indignat. Nu-mi recunosc greselile inaintea celorlalti. Niciodata. Deci sunt nerusinat si nesimtit. Asa rezist io.

Dar azi mi-e rusine. Azi pensionarii, nu ca si-au spalat pacatele, dar si-au cerut drepturile, au luat bataie de la jandarmi, au rupt randurile si gardurile jandarmilor, au reusit acolo unde profesorii, muncitorii, doctorii, studentii sau agricultorii n-au avut coaie, iar noi n-am fost sa-i sustinem. Eu n-am fost sa-i sustin.

Singuru lucru de care sunt cat de cat mandru e ca nu-s jandarm. Oricum, orice stat politienesc se bazeaza pe meltenii fara creier, pe rupatorii de oase gata sa-si bata mama.

P.S. Cam ce procent din salariu trebuie sa i se taie unui jandarm ca sa nu dea in batrani?

20 răspunsuri to “Azi imi e rusine”

  1. papabembe Says:

    în statul puliţienesc a’ lu’ băsescu, purtătătorii de pulan vor beneficia de neshte preme binemeritate că nu i-a lăsat pe insurgenţii nonagenari să ia cu asalt cotrocelul, evitând astfel aruncarea româniei în haos, ceea ce dacă se mai scoate şi pamperşii ar fi fost rău şi ar fi mirosit urât.

  2. dennis Says:

    eu credeam ca aia albi pe cap sunt mai cu judecata. esti la un protst nu la asalt…in fine. le inteleg durerea, dar daca mor dracu pe acolo le fac un serviciu celor impotriva cui protesteaza

  3. Sunt suparata si trista…mi-am luat primul sut in fund, primul din cei 20 de ani care urmeaza « Slalom printre cuvinte's Blog Says:

    […] Pentru pensionari situatia este cea mai dramatica. Pana si indemnizatia de 600 RON nu este atat de amara cat e viitorul acestor oameni. Ei nu mai au sansa sa lucreze nicaieri ca sa-si ridice veniturile, nu mai au sansa sa-si dreaga sanatate, nu mai au sansa sa isi plateasca datoriile la casa, nu mai au bani pentru mancare, nu mai au, nu mai dau, nu mai traiesc…Mi-e rusine ca traiesc in tara asta, MI-E RUSINE!!!! […]

  4. VanGhelie Says:

    papabembe, sunt sigur ca tremura chilotii pe el, da prea putin

    dennis, tre sa incepi de undeva

  5. Ionut Says:

    sunt de apreciat tinerii care sustin revolta pe twitter, asa se castiga o bataie, nu participand efectiv!

    oricum nu mai e la moda ce fac tinerii de grecia .. incendieri & co, sa lasam batranii ca ei sunt demodati, noi pe blog si twitter! 🙂

  6. Coconul « Blogul lui Teo Negură Says:

    […] onoarea, onestitatea, echilibrul, cumpătarea şi decenţa? Privim ca oile bezmetice cum taţii şi bunicii noştri sunt îmbrânciţi spre groapa comună a mizeriei, a târâirii de pe-o zi pe alta. La stânga noastră, soţiile ce […]

  7. Man and Woman Says:

    hmm….ce ar fi sa iesim si noi in strada,noi astia mai tineri?Pe mine ma tin coaiele.Dar nu sa mergem ca niste obositi care danseaza ca la protestul profesorilor.Ori e protest, ori party…:D

    • VanGhelie Says:

      o sa ne facem de cacat. dac-o sa fim 10 insi, mare minune. incep sa cred ca s-ar putea ca astia sa aiba dreptate, si de fapt, in afara de cativa, restu se plang doar la misto, ca-i la moda sa fii sarac.

    • VanGhelie Says:

      imi pare rau, dar nu cred in petitii. nu au niciun efect. iti urez bafta, si atat! dar ma indoiesc. de fapt, pot spune cu mana pe inima ca sa faci copii intr-o tara in care nu e de trait e cea mai mare tampenie posibila. sau tiganie, daca vrei. daca deja e prea tarziu, ori emigrezi, ori te inscrii in pdl.

  8. Inca1 Says:

    ma din partea mea sa isi capete pensionarii pulane-n cap pana le zboara protezele. ei l-au pupat in penis pe iliescu si inca se uita la el ca la un sfant…comunist ordinar. si tot ei, pensionarii, o tin sus si tare „ca era mai bine inainte de ’89”. cacat. astia de varsta a 3a, care reprezinta majoritatea, au stat cu mainile in san dupa ’89 si s-au uitat la astia cum fura tara. noi, tanara generatie ne jucam cu machetute asa ca nu prea avem ce face. sincer si eu am bunici, da’ nu ii aud sa-si tot bata gura de pomana ca e grea viata. acuma normal ca ies in strada, dupa ce au stat 20 de ani cu mainile in san. sa fim seriosi…

  9. Machiaveliq Says:

    Aiurea… Încet-încet ne ducem pe…

  10. Mut ca o lebădă pe Dâmboviţa…(update) « Dispecer Blogosferă Says:

    […] Joy, Natasa, Nelinistitu, Orfiv, Petrisor, Roxana, Satmareanca, Sectorul 6, Supravietuitor, Teo, VanGhelie, Zamfir Pop, About food, Consiliul, Dispecerita « Dare de seamă […]

  11. teonegura Says:

    Excelenta intrebarea din final, am si eu una: ne rarim noi sau ne raresc ei? Ori poate totul depinde de perspectiva din care privim? sa fiu al naibii ca e cenusie din orice unghi…

  12. VanGhelie Says:

    Machiaveliq, asa e, ne ducem

    teonegura, ne raresc ei, mai degraba

  13. Cristian LISANDRU Says:

    Asta este adevărata imagine a statului în fruntea căruia stă un ţopârlan precum Băsescu… Ar trebui să punem bulanul pe drapel…

  14. Sunt suparata si trista...mi-am luat primul sut in fund, primul din cei 20 de ani care urmeaza - Alexandrescu Daniela Says:

    […] Pentru pensionari situatia este cea mai dramatica. Pana si indemnizatia de 600 RON nu este atat de amara cat e viitorul acestor oameni. Ei nu mai au sansa sa lucreze nicaieri ca sa-si ridice veniturile, nu mai au sansa sa-si dreaga sanatate, nu mai au sansa sa isi plateasca datoriile la casa, nu mai au bani pentru mancare, nu mai au, nu mai dau, nu mai traiesc…Mi-e rusine ca traiesc in tara asta, MI-E RUSINE!!!! […]


Lasă un răspuns

