LOL

-Cioc…cioc!
-Cine este?
-Marean…
-Care?
-Care este…

*

– Dle Marian Vanghelie, de ce beti apa minerala din tavita si nu direct din sticla?
– Doctorul mi-a recomandat sa consum numai apa plata, dra!

*

Videanu si Vanghelie sunt invitaţi la un dineu alaturi de primari din alte tari. La dineu cei doi observa ca toate tacamurile sunt facute din aur. Cei doi isi propun sa fure macar o lingura. Vanghelie:
– Dragii mei, uitati-va la aceste tablouri frumoase si valoroase!
Toţi se uita si in acel moment baga repede o lingura in buzunar. Videanu:
– Vreti sa fac un numar de magie?
Toţt invitatii:
– Daaa!!
– Bine! Uite! Iau lingura asta de pe masa, o bag la mine in buzunar si o scot din buzunarul lui Vanghelie.

*

Vanghelie circula cu autobuzul. Deodata scoate un bilet si il composteaza, iar dupa putin timp scoate altul si la fel il composteaza. Un calator il intreaba mirat :
– De ce ai compostat nene Vangelie 2 bilete ?
– Pai daca il pierd pe unul, il am pe celalat si asa scap de amenda!
– Dar daca le pierdeti pe amandoua?
– Eheee, dar ce crezi ca-s prost ? De-aia am  abonament.

*

Un pacient ii spune doctorului:
-Doctore,am o mica problema,nu pot conjuga corect verbul „a fi”.
– Nu va ingrijorati domnule, am mai vazut asa ceva. Aveti VANGHELITA.

*

Vanghelie se ducea spre casa Bunicutei si cum merge prin padure se intalneste cu Base. Vazandu-l cum topaie vesel Base il intreaba:
– Ce-ai ma Mareane de esti asa bucuros?
– Tocmai mi-am facut testu iq. Si mi-a iesit negativ!

3 răspunsuri to “LOL”

  1. Inocentul Says:

    al 3-lea banc e chiar tare. :))

  2. Bosioc Ion Says:

    toate e tari=))si daca tu le-ai scris bvo fratioare!
    da esti asa cam afanatic evanghelie:))

  3. VanGhelie Says:

    nu, pare rau, da nu le-am scris io. doar le-am gasit pe goagle. da mi-au placut prea mult.


Lasă un răspuns

