Un fleac, l-am Toyotat! (2)

17 răspunsuri to “Un fleac, l-am Toyotat! (2)”

  1. Cristian LISANDRU Says:

    Bestial, coane, bestial… Toyotarea continuă, observ…

  2. Blogenciclopedia (28) – Somn uşor « Noaptea Iguanei Says:

    […] (28) – Somn uşor Suntem în permanenţă în mişcare, tot timpul avem ceva de făcut, nici nu conştientizăm cât de gravă poate fi lipsa somnului. . […]

  3. VanGhelie Says:

    da, ms, n-am ideecum as mai putea sa-l toyotez,da daca-mi vine, veti sti

  4. Leo Says:

    😆
    Oare Mirciulica a vazut asta ?

  5. Grapefruits Says:

    🙂 sa stii ca nu imi fac publicitate, dar cand i-am vazut pieptul mi-am amintit de articolul asta http://grapefruits.wordpress.com/2009/02/22/vinovat-sau-nu/ 😆

  6. Lillee Says:

    :)) Mirciulica ce faci acolo? Trebuie sa vada si el poza asta =))

  7. VanGhelie Says:

    Leo, habar nu am

    Grapefruits, n-ai sa-ti faci griji

    Lillee, trimite-i-o pe mail

  8. Blindius Says:

    Gata cu Badeaaaaaaaaaaaaa.Prea multa publicitate i se aduce.

  9. Geocer Says:

    Pune mana si mai si Dacia-za cate unul !

  10. VanGhelie Says:

    in afara de Ponta cu Daciana lui nu vad pe cine as mai putea. da incercam, ca-i gratis

  11. balauru84 Says:

    :)) Of, of best of :))

  12. Vanda Lizeh Says:

    e mai tare prima, dar nici cu asta n-ar trebui sa-ti fie rusine 😆

  13. porcusoru isteric Says:

    cred ca i s-ar potrivi cel mai bine stema de pe Rolls!

  14. VanGhelie Says:

    Vanda, ms

    porcusoru isteric, cand o avea

  15. Blogenciclopedia (28) – Somn uşor « Noaptea iguanei Says:

    […] (28) – Somn uşor Suntem în permanenţă în mişcare, tot timpul avem ceva de făcut, nici nu conştientizăm cât de gravă poate fi lipsa somnului. . […]


Lasă un comentariu