STUPID

Diesel au o campanie rupta parca din Romania. Adica bazata pe prostie. Lucru care oamenilor din industrie li se pare fenomenal. Oau, ce abordare … stupida. Sa faci din prostie ceva bun! Avantajele sunt evidente, avand in vedere cati prosti sunt pe lume si mai ales cati dintre ei isi doresc sa scoata ceva bun din asta. E, Diesel le-a rezolvat problema.

Sa revenim la noi. Campania aia e rupta din realitatea romaneasca.

Originalele pot fi vazute aici – printuri.Veti observa ca unele fraze n-au avut nevoie de editare.

16 răspunsuri to “STUPID”

  1. Florin Says:

    Lu hrebenciuc i se potriveste de minune :)))

  2. VanGhelie Says:

    ce-mi place sa spun: ti-am zis io!

  3. Anticalofilul Says:

    li se potriveste ca o manusa 😦

  4. Teodora Says:

    Mi-ai inseninat ziua de c..o de la serviciu! Sa traiesti!

  5. KirstDay Says:

    Tot Bercea Mondialu`-i vedeta. Acolo e tragicomedia 🙂

  6. VanGhelie Says:

    ca sa zic, nu stiu cum e la ei, dar la noi sigur prostia e cul, e rateta succesului

  7. machiaveliq Says:

    mergea şi o poză de la Miss Piranda 2010 :))

  8. Cristian LISANDRU Says:

    Sunt de părere că din prostie se pot scoate cei mai mulţi bani… Cu duiumul…

  9. Man vs Woman Says:

    deci foarte tare=)))
    Vamghelie ,te-am adaugat in blogroll pentru ca imi place blog-ul(nu e nevoie de reciproca:D)

  10. Itmadness Says:

    Bune astea, doar ca nu mai poti scrie sub nickul de Vanghelie , deja esti mult prea high 😉

  11. VanGhelie Says:

    bai, tu nu esti high cu mine!

  12. [D][S][N] Says:

    Da…, da…, da… 🙂


Lasă un comentariu