Diesel au o campanie rupta parca din Romania. Adica bazata pe prostie. Lucru care oamenilor din industrie li se pare fenomenal. Oau, ce abordare … stupida. Sa faci din prostie ceva bun! Avantajele sunt evidente, avand in vedere cati prosti sunt pe lume si mai ales cati dintre ei isi doresc sa scoata ceva bun din asta. E, Diesel le-a rezolvat problema.
Sa revenim la noi. Campania aia e rupta din realitatea romaneasca.
Originalele pot fi vazute aici – printuri.Veti observa ca unele fraze n-au avut nevoie de editare.
februarie 4, 2010 la 10:43 am
Superb :))))
februarie 4, 2010 la 10:45 am
Lu hrebenciuc i se potriveste de minune :)))
februarie 4, 2010 la 11:14 am
ce-mi place sa spun: ti-am zis io!
februarie 4, 2010 la 11:55 am
li se potriveste ca o manusa 😦
februarie 4, 2010 la 1:24 pm
Mi-ai inseninat ziua de c..o de la serviciu! Sa traiesti!
februarie 4, 2010 la 2:09 pm
Tot Bercea Mondialu`-i vedeta. Acolo e tragicomedia 🙂
februarie 4, 2010 la 2:12 pm
ca sa zic, nu stiu cum e la ei, dar la noi sigur prostia e cul, e rateta succesului
februarie 4, 2010 la 3:54 pm
mergea şi o poză de la Miss Piranda 2010 :))
februarie 4, 2010 la 4:36 pm
Sunt de părere că din prostie se pot scoate cei mai mulţi bani… Cu duiumul…
februarie 4, 2010 la 5:14 pm
imnul zice „sa dam dovezi la lume”. pai asta facem!
februarie 4, 2010 la 4:48 pm
deci foarte tare=)))
Vamghelie ,te-am adaugat in blogroll pentru ca imi place blog-ul(nu e nevoie de reciproca:D)
februarie 4, 2010 la 5:15 pm
io am fost primu 😀
februarie 4, 2010 la 9:44 pm
Faine „gogale”!
februarie 5, 2010 la 1:08 am
Bune astea, doar ca nu mai poti scrie sub nickul de Vanghelie , deja esti mult prea high 😉
februarie 5, 2010 la 6:56 am
bai, tu nu esti high cu mine!
februarie 5, 2010 la 9:13 am
Da…, da…, da… 🙂