Romanova

Wikileaks m-a spart. Nu cu chestiile pe care le stiam, ca n-am nevoie sa-mi spuna ei ca Base da drumu la dosare, cand vrea, cum vrea. Se pare ca Ucraina a dat cu politica de pamant. Kgb-istii lor nu ar suporta unirea Romaniei cu numita Moldova, nu inteleg de ce, da sa te gandesti ca s-ar putea uni sub un nume demn de filmele proaste americane, cu tari inventate, mi se pare genial. Si rezultanta unirii s-ar fi numit Romanova. Romanova? Ce brandmanager ratat s-a putu gandi la asa un nume. Nici macar de detrgent nu e bun. Ce-i drept s-au schimbat vremurile de cand cu sfarsitu Razboiului Rece, da sa transformi o putoare kgb-ista in sobolan de marketing deja mi se pare prea mult. Late variante ar fi: Romdova, Moldonia, Romoldovia, Imperiul Romano-Moldav, Rodova, Romolva, Moldarom, Regatul Unit al Romaniei si Moldovei, Romdovia, Romold, etc. Oricum, cand prezinti o idee d-asta, ar trebui macar sa te prezinti cu 3 variante decente, ori Romanova nu prea e. Da acuma, la ce lipsiti de gust sunt ucrainienii, la ce cacat sa te astepti? Da nici Vadim Tokes n-o scotea in halu asta. S-ar putea ca ucrainienii sa aiba iarba mai buna decat noi. (sursa)

6 răspunsuri to “Romanova”

  1. Sorina Ivascu Says:

    ei, uite asa mai aflu si eu ce se mai intampla prin tara. romanova??? da, da, asta-i tare…cumplit! :-((
    dar mai inainte de toate, ar trebui sa intreb si eu, ca sa ma dumiresc: ce e nebunia asta cu „uichilicsu`”?, – ca e mai discutata decat frunzulita udrei…

    • VanGhelie Says:

      wiki e confirmarea chestiilor pe care le stiam deja. cel putin unii. restu viseaza la galeti, pantofi cu toc si ciocolata. asta daca nu s-o schimba trendu cu fuste mini, ugg-si si halate portocalii. halatu, halatu, cat e halatu?

  2. Sorina Ivascu Says:

    da, multumesc de raspuns. intre timp am mai rasfoit si eu netul sa vad cate ceva despre ultima forfoteala. m-am lamurit.
    da´ acu´… halatu´, halatu´ cat e?…

    • VanGhelie Says:

      pana acum halatu a ajuns la 20 de miliarde. mai vine o transa de 5 acuma si pe viitor om mai vedea de cate o sa aiba nevoie poporu, ca doar pentru el sunt toate astea

  3. Sorina Ivascu Says:

    VanGhelie, mon cher, multam fain pt toate detaliile. Mai trec pe-aici, ca „se aluneca” bine. Sa-mi tii si mie doparte un halat, ca daca-i asa, ma repatriez intr-o clipita! Marimea nu conteaza, ca am auzit ca oricum sunt universale.
    Pe curand!


Lasă un răspuns

