Draga Ovidiu Ar

Sa stii ca n-ai cum sa-mi fii drag atata timp cat tie ti-e draga ciuma. Ai inceput ca un comentator decent. N-ai injurat pe nimeni, ai venit cu ceva argumente, cu ceva idei. In ciuda greselilor gramaticale, pe care le-am pus pe seama grabei, ti-am permis sa comentezi fara sa-ti zic nimic. Nu mai zic de linkul care duce spre o pagina goala. Am trecut si peste asta, desi nu stiu pe nimeni care ar fi facut-o. Apoi ai devenit aberant. Ti-ai ratat chipul basist. Greselile s-au inmultit. Gramatica a murit. Linkul s-a schimbat catre un blog inexistent. Ocazie cu care ai intrat singur la spam. Asa a considerat wordpress. Independent de mine. Dar cat se poate de corect. Asa ca, stimat muist retardat ce esti, iti garantez ca nici pizda ma-tii nu te mai scoate de acolo. Tu n-ai decat sa-mi umpli spamul cu aberatiile tale. Mi se rupe. Vrei sa aberezi, fa-ti blog. Asa face toata lumea :D. Si sa-mi dai linku sa vin sa te fut in cur pe blogu tau, cu argumente si fara greseli gramaticale.

