Ne-am gresit meseria

Vamesii se pare ca scot cel putin 5000E pe tura. Cel putin. Apoi, se pare ca mai faceau si sex la munca. Si se mai mira Base ca dau spaga. Propun, pentru relansarea Romaniei, deschiderea a cel putin 1000 de noi puncte de frontiera. Inmultit cu circa 50 de insi, fiecare roman lucrand 1 luna, in mai putin de 30 de ani toti romanii vor avea din ce trai. Evident se va da drumu la creditare. Chit ca asta inseamna sa ne inscriem toti in PDL. Cre ca l-am luat pe Partidu Poporului cu faza asta. El cat dadea, 20 000? Doar 4 ture? Slab.

Publicat în filme cu prosti. Etichete: , , , . 7 Comments »

7 răspunsuri to “Ne-am gresit meseria”

  1. Geocer Says:

    Buna idee! Eu tocmai ma inscrisesem in PP, dar daca astia dau mai mult ma inscriu si la ei.

  2. Ionut Says:

    Cine va vamuieste? 😀

    • Ovidiu Ar Says:

      pe vremea odiosului eram in delegatie la un minister.pt o aprobare de rutina.si cel care trebuia sa dea semnatura.pt institutie.dupa ce a dat adresa unde sa ii duc ploconele,s-a uitat cam cu pofta la pantofii mei marca Otter si m-a intrebat ce numar port.candi-am zis ca 43 mi-a propus cu tupeul lui dambovitean sa facem schimb de pantofi ca .oricum eu intorcandu-ma acasa pot sa-mi cupar altii.

  3. VanGhelie Says:

    Geo, la mine nu e pe baza de inscrieri

    Ionut, subtil

  4. Ovidiu Ar Says:

    chestia cu spaga e de pe vremea raposatuli.insa acun sa vindece cei de la putere?!o boala genetica si balcanica a romanului.bacsisul si cuibucul?pt ca de pe vremea turcilor se pute cumpara orice dregatori.hai acum sa numim post de bugetar……….


Lasă un răspuns

