Revenire in forta

Dupa ceva pauza, muzul meu revine, in forta. Si natural.

Mă duc şi la Piteşti, acuma plec la Piteşti, sunt peste tot. (…) Vreau să luaţi în calcul un singur lucru, faptul că exist peste tot, dacă aţi văzut că am ajuns şi la Washington vă daţi seama, ar fi culmea. La România deja mă uita aşa, un pic…pot să o vizualizez de sus şi am o viziune în ansamblu când vorbesc de România, pentru că am venit de acolo (…) Mă mişc natural, pe cuvânt, nu vreau să fac reclamă la nimic, sunt natural, exact ca brânza de oaie„. (de aici). Se zice omniprezent ba dobitocule. Stiu, o sa zice-ti ca am tras cu ochiu la dex. Oricum, la faza asta cre ca rade Becali si cu curu.

Dar mergem mai departe. Idolul natiunii colorate a tinut o cuvantare, din care, pe langa balbele clasice a mai scos una buna: „Aştept, mă uit pe geam, să văd dacă-mi vine rândul. Dar vă spun că, până îmi va veni rândul, am să fiu alături de Nicolescu şi am să fiu alături de toate neregulile astea şi voi spune public tot ceea ce se întâmplă şi ce cred că este în neregulă în ţara asta”. Io inteleg ca vrea sa fie alaturi de ala, in celula. Nu ca nu s-ar asorta, da raman fara subect.

Oricum, Catavencu ar fi tare mandru de Marean: „Avem nevoie de o justiţie dreaptă”. Chiar asa? In afara de munca silnica, asta e preferata mea cand ma gandesc la ce-ar merita jigodiile astea, pentru unii ar mai fi si scoala. Cre ca majoritatea ar prefera sa dea la sapa, da numa ganditi-va ce tare ar fi sa-l vedem pe Marean cum trage de el la niste comentarii la lecturile obligatorii pentru bac. Ar merge lumea la iarasi la circ.

Lasă un răspuns

