La multi ani mie!

Exact. Am inplinit 1 AN. Cu bune, cu rele. N-am nimic special pentru mine, nici pentru voi. Nici statistici, nici alte chestii. Voi continua in acelasi stil. Si nu, nu ma voi opri ci nici nu voi ameninta vreodata ca inchid blogu, ca-l sterg sau alte chestii d-astea. Blogu asta va ramane chiar si dupa ce muzu’ lui va inceta sa existe. Ba, daca ma gandesc bine cred ca-l voi lasa mai departe cuiva dornic, dupa ce eu ma voi alatura tizului meu.

11 răspunsuri to “La multi ani mie!”

  1. TANO Says:

    la multi ani, multa bafta si spor la scriere

  2. Geocer Says:

    Dar niscaiva greva foamei nu faci si tu? Nu din vreun motiv anume, ci doar asa ca sa te afli in treaba.

  3. simf Says:

    multi ani sa fie si de-acum inainte. si muzului multi ani, ca buna sursa de inspiratie este.

  4. Madalina Says:

    La mai mare, dom Mareane! Nu e mult un an, dar stii cat conteaza :)) !?

  5. daniel rus Says:

    sa cresti mare! si sa fii la fel de taios!

  6. Mariciu' Says:

    Şpriţ de voie!

  7. VanGhelie Says:

    mulţumex tutulor! conteaza enorm prezenta voastra pe blogu asta; nu de alta da n-am chef sa scriu doar pentru mine (prima varianta de raspuns era mai la corason, da’ nu se cade sa v-o destainui, sunt totusi un dur)

    p.s. imi pare rau ca nu ajung mai des pe la voi, dar lucrez la asta si, pe termen lung, am sanse reale

  8. multzam Says:

    cand ma gandesc ca asta e abia inceputul…o sa ajungi mare, nea mareane :))
    hai sa ne traiesti si sa scrii din ce in ce mai bine si mai mult!!!

  9. B.L. Says:

    Bebeluşule, dans!


Lasă un răspuns

