La multi ani Romania!

Europa e o vaca si Romania Cenusareasa ei. E ca aia cu ce tigan are calu ala. Evident Romania merita mai mult. O stim multi, o spunem multi, o facem putini. Mult prea putini. Nu are rost si nici nu am chef sa vorbesc despre nenorociri. Nu azi. La multi ani romanilor! La multi ani Romania!

„La multi ani si tie, VanGhelie!”

???

„Se spune multumesc, tarane!”

WTF?

Romania:Vorbeste frumos, bai pula, macar de ziua mea!

VanGhelie: Tu cine pula mea esti si de cand aud voci?

R: Sunt io, ma-ta, Romania!
VG: Sigur nu esti Dumnezeu?
R: N-are cum, nu crezi in asa ceva.
VG: Si asta e adevarat. Si de ce aud voci?
R: N-auzi voci, o auzi pe ma-ta!
VG: Sarumana! Si io acuma ce-ar tebui sa fac? Sa te intreb de vreme? E naspa! … Si, ce mai faci, ce mai zici? Ce zodie esti?
R: Sugi pula! ha ha ha …
VG: Ce poante de santier ai!
R: Nu te asteptai?
VG: Acuma, daca pui problema asa, ai dreptate, ar trebui sa ma astept.
R: Pai vezi.
VG: Pot sa te intreb ceva?
R: Plm, e blogu tau.
VG: De ce io? De ce te-ai gasit sa vrobesti taman cu mine?
R: Te crezi special?
VG: Tocmai, ca nu.
R: Sa zicem ca pestisoru auriu era beat, duhu din lampa in greva si nici Mos Craciun nu se simte prea bine.
VG: Inteleg. Nu prea aveai de ales. Si, zici ca implinesti dorinte!
R: Tu asta ai inteles? Da, indeplinesc, cand oi indeplini si tu promisiunile electorale.
VG: Pai asa n…
R: Toate bunatatile astea din care va infruptati fara sa dati nimic inapoi nu va ajung, toata pomana pe care mi-o fac cu voi, copii idioti, nerecunoscatori si retardati, dav-as cu pula pe esofag, spurcaciuni, saracii nenorocite, gunoaie …

VG: Da te aprinzi, nu gluma
R: Ar trebui sa va zdrobesc pe toti, intr-o clipita, sa revars Vrancea peste voi.
VG: Poate nu stiu io prea multe, da mi se pare ca nu-s’tem chiar toti asa cum zici tu.
R: Stiu, da uneori nu mai pot. De prea mult timp sunt bataia de joc a prea multor tembeli. Sunt mii de ani. Toti ma fura, toti ma fut, nimanui nu-i pasa. In afara de cativa zeci de ani, restu au fost numa si numa amar. Si acuma cand ziceam c-am scapat, dupa plaga comunismului, uite ca tot n-am scapat, imi reapar bubele, cresc, se inmultesc, imi cade paru, smuls din radacini cu nepasare, ba ma mai si umplu de puncte negre.
VG: Da totusi, inca esti frumoasa, inca se mai poate ceva, nu esti un caz pierdut.
R: Si cine sa faca? Bote? Udrea? Patriciu? Cine pula mea sa faca?
VG: Cam naspa zi ti-ai gasit si tu sa-ti faci calcule.
R: Mi le fac zilnic. Da azi e lumea mai atenta la nevoile mele. Ia, zi-mi ceva frumos!
VG: Pai tocmai ti-am zis ca esti frumoasa …
R: Poti mai mult …
VG: Ăăăăă, sa-ti recit din Miorita?
R: Bai pula bleaga, iti fut o clisma la creier sa-ti iasa cacatu si pe nas. Ce-ti veni? Vrei s-te fac sa nu ti se mai scoale, vrei sa-ti coaca pula?
VG: Da ce-am zis?
R: Pai ma iei cu ciobani si cacaturi d-astea? Cu violatoru ala de oi care se mai si resemna pe deasupra. Pai p-ala l-au mancat cainii de prost ce era, nu l-au omarat ailalti. Da avea ma-sa pile si-a facut pe dracu sa si-o ia aia in freza.
VG: Da e o balada foarte faina, cu simboluri, metafore, etc
R: Ba pula, daca vroiam Miorita ma duceam la Becali, freca-ti-as pula de dinti. Io l-am cunoscut si p-ala dupa care e scrisa si p-ala care a scris-o. E ca si in cazu lu Paunescu.
VG: E, p-asta chiar n-o cred. E o balada frumoasa, o capodopera a neamului. Poti sa te iei de alte lucruri, sunt lucruri urate, multe, in tara asta, da Miorita nu e una din ele. De Luceafarul ce zici?
R: Prefer Scrisorile. Sau Somnoroase pasarele.
VG: Ok, incep sa cred ca esti Romania. Vorbesc serios si tu ma iei la misto.
R: Ce, nu-ti mai place Somnoroase pasarele de cand ai dat de goagle? Sau nu stii la ce Scrisori ma refer?
VG: Ba da stiu, nu seman chiar atat de mult cu tizu meu, da nu despre asta era vorba.
R: Exact, era vorba sa-mi faci un compliment, si tu m-ai luat cu Miorizda ma-sii.
VG: Imi cer scuze. Vrei ceva Connect-R? Sau poate CRBL? Smiley?

A plecat asa cum a venit. Ba cre ca mai suparata decat inainte. La ce glume fac si io … Da ea a inceput. Oricum, chiar nu stiu ce-as putea sa fac. Si vroiam sa-i cer un pistol. Nu, nu pentru mine!

Sarumana Mama! Si iarta-ma! La multi ani!

Publicat în piss of mind. Etichete: . Leave a Comment »

Lasă un răspuns

