Sambata

Ziua in care francezii ies in strada. Tot ceva legat de legea pensiilor. Bine, atata timp cat foie gras la gratar nu merge, ce sa mai zic de branza imputita, cre ca putem pune protestu pe seama lipsei de ocupatie.

Si daca cineva se mai idoieste ca Udrea nu e sefa lu Boc, atunci explicati-mi de ce a bagat Boc Norvegia in UE.

In rest am mai aflat ca sexul mai nou ingrasa, asa ca nici nu vreau sa ma gandesc ce se intampla daca razi in timp ce futi, BMW o ia pe urma Toyota cu franele si cheama niste sute de mii de msini inapoi in fabrica, deocamdata nimic despre Logan, Madonna nu mai e sexy demult, da tot insista, probabil are niste lichele care nu-i pot spune adevaru in juru ei si nu inteleg de ce nu intra in politica, Lady Gaga, Mutu, Bote si Bianca isi fac de lucru, Steaua si-a luat muie ca nu si-a facut lectiile iar voi ati uitat, dupa toata polologhia asta, ca am plecat de la pensii si proteste. Misto, nu?

Vreau sa inchei in forta. EXISTA PARTIDU ARDELENILOR. Si vor autonomie fiscala pt toata Transilvania + Banat. Sunt chiuar curios ce planuri au pt Tinutu Secuiesc.

Si, de parca nu se intamplau destule lucruri rele in tara asta, diseara mai si canta Printul Intunericului. Bine, pa mine nu ma afecteaza prea mult, ca si io-s cam intunericit ep ici pe colo prin partile esentiale.

4 răspunsuri to “Sambata”

  1. Florin Says:

    ”In rest am mai aflat ca sexul mai nou ingrasa, asa ca nici nu vreau sa ma gandesc ce se intampla daca razi in timp ce futi”

    Sa stii ca odata mi s-a intamplat. Am inceput sa rad pt ca mi-am dat seama de locul in care se ”desfasura actiunea” . Uff.. ce vremuri 😀

  2. B.L. Says:

    Sexul îngraşă pentru că sânii sunt apetisanţi, mai ales ăia modificaţi genetic. (http://www.realitatea.net/cei-mai-apetisanti-sani-naturali-de-la-hollywood_743567.html)

    Îî ziceai ceva de pensii?


Lasă un răspuns

