Devi

De la goagal citire, devin-o recidiveaza. Cre ca corec erea „cum sa devi expert in desgn, studi anale, chea creatvtati tale, înscreţ-vă”. Asa parca mai vii din Pipera.

Publicat în vanghelisme. Etichete: , , . 6 Comments »

6 răspunsuri to “Devi”

  1. Ionut Says:

    mie mi se pare corecta reclama, nu e ca si cum zice ca te face un erudit! :))

  2. B.L. Says:

    P-ăia doi îi fugăreşte Forex cu puşca îndreptată spre asfalt. De ce? Ca să recupereze ce obţinuse folosind cheia creativităţii tale.

  3. multzam Says:

    eu cred ca ei stiau cum se scrie corect, dar au vrut sa pricepi si tu, mai mareane!!

  4. VanGhelie Says:

    Ionut, asa e, mi-a scapat printre degete

    BL, cre ca vrea sa le dea cheia orasului, de fapt. mai e si varianta unei centuri de castitate

    mai multzam, mai, cum le sti tu pe toate, ca un om mare. adica n-am dat io dovada de creativitate in sector, sau cum?

  5. geocer Says:

    Eu nu crez ca se spune expert, ci espert!


Lasă un răspuns

