Si a venit si ziua mea

De nume. La multi ani mie! Iata si un prim cadou: Prefectura mi-a blocat conturile. Nu, nu pe ale persoanei mele fizice, ci pe ale primariei. Noroc ca am fost prevazator si am mutat din timp mare parte din bani pe persoana fizica. Asa ca contribuabilii pot dormi linistiti, primaru lor vegheaza. Din pacate, cum ieri am fost suparat din cauza lu Boc dar si a tampitilor care s-au batut langa molu din sector, de, asa se pregatesc unii de sarbatoare, n-am pregatit nimic trendi-fensi. Probabil o sa bag niste mici de la Cocosatu ( un mare brend bucurestean, au si site cu seo, sunt primii pe goagal) si-o sa adorm, ca in fiecare noapte, cu Alex Velea si Otv.

6 răspunsuri to “Si a venit si ziua mea”

  1. Gabi Says:

    Oare Maria era persoana fizica?

  2. 'mnealui Says:

    Pfu, a fost sfantu’ Vanghelie si io n-am stiut! Bagami-as! Si am fost in parcul Izvor!

  3. VanGhelie Says:

    Gabi, Maria era mia persoana ftizica decta noi toti la un loc

    Geocer, hai sa nu mai fim asa protocolari, n-am de dat

    ‘mnealui, io eram la cocosatu, sanse mici sa ne intalnim

  4. B.L. Says:

    Happy la mulţi ani! (vorba Doriei, colega ta de blogărelă)


Lasă un răspuns

