A fost ziua lu Boc

Si mie nu mi-a zis nimeni. Nici macar Hrebe. Nu stiu altii cum sunt, da cadou meu ar fi facut banii. Nu ca m-ar fi invitat la ziua lui, de parca asta m-ar putea opri. Io, de ziua lui, i-as fi luat gatu. Ar fi mers si cateva torturi in prealabil. Si urari de genu „sa cresti mare, sa ajungi la pula mea”, „Copilu Minune e mai inalt decat tine pe varfuri”, „Sarkozy o are pe Carla, tu il ai pe Base”, ” o, ma scuzi, era sa calc in tine”,  si s-ar mai gasi, da parca retroactiv nu mai are asa farmec. Tre sa mi-l trec in agenda, cine stie, poate la anu tot el va fi ultimier.

P.S. Nu sunt la curent, ca nu-s Vadim, da poate macar Mircea i-o fi futut niste dos de palma, sa ne razbune.

L.E. Ma uitam la tag-uri si mi-am dat seama ce bine suna pt Boc alaturarea muie onomastica.

Publicat în piss of mind. Etichete: , , , , . 5 Comments »

5 răspunsuri to “A fost ziua lu Boc”

  1. Geocer Says:

    Mircea doar s-a facut ca-i arde o palma!

  2. Ionut Says:

    de ziua lui cica nevasta-sa nu o sa-i mai puna cheile pe frigider! :))

  3. daniel rus Says:

    următoarea lege va fi despre interzicerea urărilor de ziua de naştere

  4. VanGhelie Says:

    Geocer, Mircea se face ca lucreaza cu arme

    Ionut, exceptional. da nu stiam ca are nevasta

    daniel rus, e posibil. iin Brazilia sau in Argentina au interzis emisiunile pamflet inainte de campania electorala.


Lasă un răspuns

