23 august

Ieri seara spre noapte, da nu prea tarziu, ca se supara dna Nina, am defilat un pic pe la Nea Nelu prin foaier. Dar parca nu mai e la fel ca-n anii de guvernare. Nastase n-a scos un cuvant, Hrebe tacut, cum il stiti, Vacaroiu s-a cumintit, Ponta a plecat devreme ca-l tot suna Daciana … eeeh. Am depanat amintiri, am varsat un pic de vin pentru cei plecati dintre noi la guvernare … Oprescu n-a catadicsit sa vina ca e prea ocupat de cand o arde cu afaceristii care-s acuma a lu Base … si totu sa-r fi terminat cu bine, ba ar mai fi durat un pic daca nu s-ar fi imbatat Geoana …

Noroc ca bou de Basescu l-a facut p-ala dobitoc si presa s-a concentrat pe treaba asta, asa ca n-a rasuflat nimic in presa despre mica noastra petrecanie. Si-asta ce apucaturi de pizda are. Asta e, daca n-ai primit invitatie inseamna ca nu meriti, da nu tre sat-i versi nervii pe alegatori, e de-ajuns cate le faci.

P.S. A fost si o faza memorabila: ne povestea Nea Nelu cu nostalgie cum era cu turnatoria, cu puscaria, cu teroarea, cu Securitatea, cu ascultat telefoane,  cu torturarea dizidentilor, cu lipsirea de libertati si toate cele; cand deodata imi vine o idee – sa-i ofer o Cola. Ce crezi ca zice  bosorogu: „o beau ma, ca-i rosie”. „Pai doar nu ca-i de la mine”, era sa-i zic, da m-am aptinut. Da ne-am ras, nu gluma. Ehee, asa cu tradatorii astia de neam.

6 răspunsuri to “23 august”

  1. Geocer Says:

    Vrei sa zici ca Vacaroiu n-a consumat nimic? M-as mira!

  2. Dstefan Says:

    de cand n-ai mai scrisss ,,,,,,,nenea Van Ghe Lie 😐

  3. politia blogurilor Says:

    Fain text. Vezi acolo doar „”noroc ca bou de Basescu l-a facut p-ala dobitoc” si „sat-i versi nervii pe alegatori”

  4. VanGhelie Says:

    Geocer, nimic ma, nimic, ca nu mai poate. avea un pahar cu ceai de culoarea coniacului si tot sorbea din el

    Stefan, de cand am plecat n-am mai scris

    politia blogurilor, te bantuie Pruteanu?

  5. Dstefan Says:

    plm , nu te-am mai vazut nici la TV nici pa blog , nu-i vad decat pe prostovanii de gioana si ponta care se cearta … baga si tu o almanaha o ceva sa ara si gura noastra la ce casca

  6. VanGhelie Says:

    la asta lucrez. o sa apar si la tv, da deocamdata am o exema altoita cu acnee din vacanta si, na, intelegi tu …


Lasă un răspuns

