Din vacanta

Am fost in vacanta. Pe banii contribuabililor, evident. Nu e uluitor cati bani au contribuabilii in vremurile astea asa-zis de criza?

Stiu ca mi-ati simtit lipsa, si io v-am simtit-o voo, stiu ca n-am anuntat, da a fost in graba, ca venea Fiscu in vizita.

Am fost in Egipt, tara cu care sectoru 5 pare infratit, chiar daca ne despart cateva miii bune de ani, si de la care avem atatea de invatat, mai ales in ceea ce priveste kebapul si saorma, dar si despre traficul de armament sau tigari. Am vazut piramida lu Maslow, mormintele fanfaronilor si mi-am facut si ceva relatii la granita cu Israelul. Partea cu istoria n-am prea inteles-o, probabil si din cauza ca ghidul n-a vrut nici in ruptu capului sa vorbeasca in romana. Si nici romanes. Si mi s-a parut si un pic inganfat. Da treaba cu ruptu capului i-a prins bine. Plus ca o limba straina nu strica niciodata, nu stii cand ai nevoie de ea.

Cum nu ma omor dupa poze, o las doar pe cea mai reusita.

10 răspunsuri to “Din vacanta”

  1. Mariciu' Says:

    Superb! 🙂

  2. 'mnealui Says:

    Am vazut eu ca ai cam disparut de pe firmament in ultima vreme. Trebuia sa-mi dau seama ca profiti de pe urma saracilor ca sa dai la bogatii aia de imperialisti… Acum, te-ai intors, asta e, cin’ te-a pus?!

  3. BL Says:

    Te-ai întors pentru congresul al XV-lea al Uniunii Comuniştilor Români? Cam târziu. Du-te înapoi.

  4. daniel rus Says:

    chiar ma intrebam unde esti. ne-ai lipsit. acum nu pot decat sa te compatimesc. dar las ca mergi tu din nou dupa ce se mai aduna niste taxe p-acolo

  5. VanGhelie Says:

    Mariciu’, stiam ca vei aprecia

    ‘mnealui, daniel rus (sau cum te-o mai chema, ca vad ca nu te hotarasti), doa rnu m-am intors de pomana

    BL, am facut o defilare mica cu Nea Nelu la el in hol si cam asta a fost, ce sa-i faci, se mai schimba vremuirile

  6. Ionut Says:

    bine ai revenit! 🙂 ai bani de te-ai dus in egipt … maruntis de la paranghelion!?

  7. Geocer Says:

    Bine-ai revenit, nene! Ia sa ne zici, egiptenii aia sunt tot asa de tuciurii ca ai matale din Ferentari?

  8. VanGhelie Says:

    Ionut, stii cum zice scripturili: din vacanta venim, in vacanta ne ducem. amin!

    Geocer, bine te-am regasit! un singur lucru nu inteleg la egipsieni: cum poa sa manance asa putin. dupa cum spuneam, mai avem multe de invatat de la ei.

  9. B.L. Says:

    Zici că ai fost în Egipt, ai? Ia spune, ai luat cumva şi Photoshop-ul cu tine? http://www.bbc.co.uk/news/world-middle-east-11313738


Lasă un răspuns

