Pentru nebunii de azi si dintotdeauna

12 răspunsuri to “Pentru nebunii de azi si dintotdeauna”

  1. Ionut Says:

    lipseste nea gigi

  2. BL Says:

    Mi se pare mie sau Laszlo îi luminează faţa lui Corneluş?

  3. Sictireli Says:

    Cu astfel de nebuni fabrica nu da niciodata faliment. Romania este o nesecata nascatoare de materie prima pentru asemenea intreprindere. VanGhelie stie de ce.

  4. politia blogurilor Says:

    Astia doi arata ca si cum s-ar uita la Monica Tatoiu in timp ce se masturbeaza.

  5. Mariciu' Says:

    Zi-mi că sunt la fel de nebun
    Zi-mi că scot prin urechi fum
    De fapt puteţi să îmi ziceţi asta-n cor
    Dar eu l-am votat pe Corneliu-Vadim-Tudor! :)))

  6. VanGhelie Says:

    Ionut, n-are cum sa lipseasca, ele omniprezent

    BL, e valabila si reciproca

    Sictireli, asta e un brend 😀

    politia blogurilor, io nu m-as fi gandit la asta 😀

    Mariciu, n-ai gasit alta rima?

  7. dennis Says:

    gata, eu nu mai mananc napoca :))

  8. VanGhelie Says:

    si, te bagi la Sapoca?

  9. Ursu Radu Says:

    Buna ziua,

    As fi interesat de un link-exchange cu blogul dvs. Daca sunteti interesat astept un email pe admin@motruinfo.ro

    Cu respect,
    Ursu Radu

    (Dupa vizualizare as avea rugamintea ca acest comentariu sa fie sters)


Lasă un răspuns

