Dance romanesc

Nişte melodii banale care copiază ce se cânta acu câţiva ani prin Europa au uimit şi au prins topurile din … Europa. Pentru cei care se umflă în pene, sa nu uităm că Ozone au un mare hit de câţiva ani buni, un melos pentru copii de gradiniţă, iar Cheeky Girls au rupt topurile din MAREA BRITANIE fără să fi cantat vreodată. Sa mai amintesc si de Inna care canta in engleza fara sa stie engleza?

Presupunând prin absurd că românii Edward Maya şi Vika Jigulina pot susţine şi reprezentaţii live, ceea ce ar fi umilitor pentru Madonna sau Enrique Iglesias, sunt curios, la câţi bani se bagă în curu lor ei oare cât pupa? O altă dilemă de-a mea e ce caută manelistu de Costi Costiţă lângă manelistu de Shaggy? Heh, mi-am răspuns singur … Da mai am una: ce bilet ar fi clubberii dispuşi să plătească să-i vadă p-ăştia live? Ar umple Arenele Romane?

Defilăm cu ce avem. Şi nici cu rocku nu mi-e ruşine, având în vedere că şansa de anu trecut de a trimite o trupă la Wachen, Mecca rockului, a fost blătuită şi am trimis nişte copii.

Nu pot să nu închei cu cea mai bună melodie a unei trupe slabe de la noi, care a ajuns şi pe la Otv.

P.S. Nu mai are nimeni pe scena dance nume romanesti?

7 răspunsuri to “Dance romanesc”

  1. Viorel Says:

    Am ramas blocat pentru cateva minute (15-20) pe unul din canalele de muzica de la noi (U sau Music 1 – nu mai stiu exact pe care), unde era o „emisiune” numita Lectia de romania…imagineaza-ti ca erau trupe romanesti (cred), insa niciuna nu canta in limba de bastina…toti numai in engleza….
    Cam ce concluzie as putea sa trag de aici?

  2. Cosminos Says:

    Deci cum? In 2008 Negura Bunget si in 2009 tip-top-minitop ?

  3. VanGhelie Says:

    Viorel, mie imi place ca suna toti la fel

    Cosminos, exactamente

  4. Mariciu' Says:

    Cam ţipă băieţii din melodia de mai sus.. cât despre muzica dance-clubbing-shit din România încearcă să traduci versurile.. TE DOARE CAPU’!
    Citez din ultima melodie a Sylviei (cu Y) & Dj Rhino – „Vrei stereo iti dau stereo, vrei o bucată din mine si nimic nu e gratis”..
    Aştept cu nerăbdare să îmi explice cineva ce a vrut să zică autorul în rândurile de mai sus :))

  5. VanGhelie Says:

    cand pestele e-n cuib, te frige las-o jos …


Lasă un răspuns

