Cine e de vina

De ce-s unguroaicele UDMR-u?
Pentru ca-s inundate!

De ce-s unguroaicele inundate?
Din cauza defrisarilor, printre altele.

De ce sunt defrisari?
Pentru ca presa are nevoie de hartie ca sa atenteze la siguranta nationala.

9 răspunsuri to “Cine e de vina”

  1. Viorel Says:

    Deci, unguroaicele atenteaza la siguranta nationala…printre altele…

  2. geocer Says:

    Cine e de vina si cine e divina?

  3. dennis Says:

    cineva trebuie sa fie de vina. mai conteaza cine?

  4. Mariciu' Says:

    Da, se leagă! 😀

  5. Ionut Says:

    Eu era sa dau vina pe Cherestoi Otilla, bine ca m-am oprit la timp! 😀

  6. Ce pana mea? « Blogul lui Teo Negură Says:

    […] după plimbarea cu maşina pe o rampă condusă de un oligofren care credea că limba mă-sii e de circulaţie internaţională, mi-au bâiguit la o vulcanizare ceea ce ştiam deja, că roata-i dusă. Abia acum urma însă […]

  7. atitudini Says:

    Cea mai periculoasa e triada Click-CanCan-Libertatea! Jos triadele!

  8. Ia şi de la noi! « Un blog cu atitudine Says:

    […] la un loc – Iliescu, Năstase, Constantinescu, Radu Vasile, Tăriceanu, Ciorbea, Văcăroiu, Roman nu au reuşit să trezească atâta antipatie şi duşmănie în populaţie. Şi […]

  9. VanGhelie Says:

    eram sigur ca logica mea va face furouri


Lasă un răspuns

