Târfa blogosferei

Sunt mulţi lingăi prin blogosferă. Da târfă mi se pare una singură. Un fel de EVZ. Numele, un joc de cuvinte prostesc după un roman cam uşuratec, ascunde, de fapt, o pizdă scârboasă. Doamnă doar cu numele, juisează la orice semi erecţie a zeusului. Nici până azi n-am înţeles de ce e un roman atât de apreciat, singuru lucru şocant e prostia soţului, lucru care se regăseşte poate doar la cei care pun botu p-acolo.

V-aş recomanda câteva articole foarte bine garnisite despre casa Ioanei Băsescu din Mihăileanu şi încă unu sublim despre traficul cu armament şi Mircea Basescu, dar aşa ceva nu există. Despre Traian … numa şi numa de bine.

15 răspunsuri to “Târfa blogosferei”

  1. Florin Says:

    Cine e ca eu nu m-am prins 😀

  2. Florin Says:

    * recunosc, am fost atras de cuvantul ”tarfa” :))))

  3. dennis Says:

    florin, uita-te la etichete 😉

  4. atitudini Says:

    Asa este. Dar cel mai bun lucru, cel mai eficient tratament este „bezna ignorantei”.

    Disparitia din blogroll, lipsa comentariilor, a mentionarilor, a oricarui raspuns – ASTA ESTE RASPUNSUL!

    Pentru ca orice adversar, cand vine cu argumente si limbaj decent este imposibil de ingnorat.

    Cand vine doar cu galeata de fecale… atunci este de evitat si izolat.

    Madama este un fel de Violeta care duce galeata dar nu cu gunoi ci cu fecale.

  5. VanGhelie Says:

    Florin, uite un cuvant care nu ma atrage deloc. si nu doar cuvantu

    dennis, sunt sigur ca stie

    atitudini, carnatii sunt pe val. sa vedem dupa ce pica tatuca unde se duc sa suga. io cre ca la psd.

    • EPISTOLEpentruZEUS Says:

      eh, mai e cel putin inca una din astea prin blogosfera. tot… multiplu penetrata de importanta functiei si de „marimea” penetratorului.
      mai ca imi pare rau ca l-am sters, dar ma abtin. ca de-l pastram, te-as fi iluminat c-o pledoarie asupra meritelor unei blonde guvernante primita pe blog de la o… portocala. si, frate, ce-i mai lauda activitatea in blogosfera!

  6. Cosminos Says:

    Madam Ovary. Ne-garantat Vanghelie.

  7. sifilicaBLENOrel Says:

    of, mi-am relaxat… vulvele.
    credeam ca vorbesti de mine, nebunaticule!!! 🙂 🙂 🙂

  8. Ionut Says:

    dar zoso ce e daca per madame ai etichetat-o asa usor? 🙂


Lasă un răspuns

