Autentic balsam 2

Sau, mai bine zis Să mori tu! Nu ştiu vouă, da mie mi se pare beton.

Doo lucruri mă deranjaza: că s-au gândit alţii la asta înaintea mea; că au destui bani să-şi facă reclamă pe saituri tabloide, nu dau nume (cancan.ro).

Si, de parca nu era destul, au şi testimoniale. Semnate de aia din a doua poză, de Bote şi de Borcea. Parcă încep să se lege lucrurile, nu? Şi, dacă nu ştiaţi, Borcea a slăbit. 11 kile. Poate mă uit io prea rar la tv. Ca chestie, aia de la grupu voo nu e printre practicanţi.

Din acest moment, de răscruce, aş zice, pt blogu ăsta, susţin Zein Herbal şi pe panarama aia, poate îmi pică ceva: o bucă, o ţâţă … sau măcar burta.

Daca vreţi s-o ajutaţi pe fâţa asta să se inbogăţească aiurea, daţi un click pe banner.

P.S. Pt cine n-a prins poanta, ia d-acia Autentic balsam 1. Mi se pare că întruneşte toate criteriile: e şi autentic, e şi balsam.

7 răspunsuri to “Autentic balsam 2”

  1. Cosminos Says:

    Cine e bunaciunea? Dar bruneta? 😛

  2. dennis Says:

    spre sa iti pice ce te avantajeaza pe tine 😉

  3. Geocer Says:

    Ai vrea tu sa-ti pice bunaciune aia, dar s-ar putea sa te alegi doar cu tipa de la Voua !

  4. Ionut Says:

    eu in lagarele de concentrare nu am vazut grasi. vrei sa fii slab, nu mananci, simplu! 😀

  5. VanGhelie Says:

    Cosminos, genial :)))

    dennis, mi-e c-o sa-mi pice paru

    Geo, pe aia v-o las voo

    Ionut, maine o sa vrei lagare pt lenesi, pt fumatori, pt betivi, etc. ce urmeaza, lagare pt elevii chiulangii?

  6. Ionut Says:

    lagarele pentru elevii chiulangii exista, se numesc : Scoli! 😀

  7. sebra Says:

    Măi…mie îmi place rochiţa lui aia (slabă) :))


Lasă un răspuns

