Cod galben de vijelie

Cacat. Nu mai bine era cod negru de Vijelie? Acuma serios, la cat de praf e tara asta, orice cod e grav. O sa ajungem sa dea o rafala sa ne zboare tot: drumuri, case si ce-o mai fi. Intre timp, lupii stau in case bune, iar purcelusii pe gratar. Probabil e unu din motivele pt care unii devin vegetarieni.

P.S. Am vazut ca e o moda acuma sa fii antigratar. In afara cazului in care esti porc, nu vad care e problema. Deci, sa nu ma inteleaga nimeni gresit, grataru e divin, e dreptu nostru castigat de la Burebista incoace. Doar ca merge mult mai bine cu muzica decat cu manele sau Lady Gaga.

7 răspunsuri to “Cod galben de vijelie”

  1. dennis Says:

    anu asta in luna lui gratar, am ajuns unde nici NASA nu a pus piciorul. tare norocos am fost: nici tipenie de om, fara poluare fonica, doar noi, gratarelul si cantecul cucului

  2. Ionut Says:

    Cod galben? Lasa ca merge … e ca la semafor, treci pe galben in viteza, nu se pune! Acum nici nea Jiji nu mai face case, ne-am dus dracu!

  3. VanGhelie Says:

    cum ma in luna lu gratar ??? :)))
    cat despre Jiji, ce-a construit el acolo nu se pot numi case.

  4. Machiaveliq Says:

    Mergea o poză „tunată” de tine cu Vali Vijelie! 😀
    Ăia cu anti-grătarele să se ducă-n aia mă-sii!
    La fel şi vijelia.. pentru că mi-am spălat maşina. 😀

  5. VanGhelie Says:

    dennis, Statu nu face nimic, dar un constructor ar trebui sa construiasca niste case, nu niste tepe, nu ca nu m-as bucura pt alde Teo si ceilalti asemenea pt teapa luata

    Machiaveliq, la tăţi ni-i greu

  6. BL Says:

    Oh, a început să plouă deci trebuie să opresc calculatorul că altfel se opreşte singur când se taie curentul. Căcat! Am rămas cu opinia neexprimată. Nu-i bai, n-aveam de adăugat nimic în plus la cele exprimate de domul VanGhelie.

    (vanG, îţi place cum folosesc cuvinte auzite la emisiunile de dezbateri politice? Apropo, aseară era domnu’ Sever Voinescu la OTV. Am pufnit în râs din prima secundă în care l-am văzut. Când nu poţi ieşi la un grătar, comută pe OTV, poate dai dialogul Voinescu-DDD. O să râzi garantat. Garantat!)


Lasă un răspuns

