Datorie

Am o datorie de pe Facebook, o chestie pe care inca n-am inteles-o, are utilitatea ei, evident, da nu pot sa-i acord cata atentie are nevoie. Poti ajunge la oemni la care altfel nu prea ai cum sa ajungi, ca-n reclama la vodafone cu crbl, il stiti, telectualu ala de mare anvergura, gaura aia neagra a umorului, carismaticu ala semianalfabet. Revenind. Un tip, Stefan Dumitru, cu care, ca si cu ceilalti, nu mai stiu cum am ajuns preteni pe facebook, dar nici nu are importanta, oricum, in genere io ma bag peste oameni, poate poate or sa vina pe blogu meu, ca de-aia m-am bagat pe facebook, credeam ca aduce poameni pe blog. Ei bine, n-aduce. Cum va spuneam, tipu asta e probabil singuru care a comentat pana acum la vreun status de-al meu, ceea ce e mare lucru pentru industria online. Si a considerat ca desenu cu politistii handicapati nu e destul de. L-am provocat sa faca el altu mai bun. Si a facut.

Ma rog, io aveam in gand sa-l fac p-al meu stencil, el se gandea la altceva. Oricum, multumesc! Pareri?

12 răspunsuri to “Datorie”

  1. dennis Says:

    e bine realizat, dar eu il prefer pe al tau. singurul motiv ar fi ca in acesta li se acorda prea multa importanta si nu cred ca este cazul

  2. Dstefan Says:

    ahahaha , nu trebuia sa faci niciun post pe blog :p
    Ma plictiseam asa ca am facut tampenia aia in photoshop

    Nici eu n-am inteles dar , saru’mana , gestu’ conteaza !
    Daca mai ai nevoie de ceva (:-?? ) ma gasesti pe feisbuci . Ca blog n-am

  3. VanGhelie Says:

    totu e bine cand se termina. preferabil cu bine. Stefan, ce zici de intrebarea lu Dennis? ce-i drept, cere atentie si asta

  4. Machiaveliq Says:

    Bă, e foarte tare! :)) Parcă mergea şi un pistol Carpaţi pe undeva 😀

  5. Viorel Says:

    E foarte tare si asta, insa eu prefer originalul si nu cover-up-urile…Deci, Mareane….your’s is ză biest….

    Ideea cu stencil e super buna…abia astept sa o vad si pe sectiile de politie :)))))

  6. VanGhelie Says:

    Machiaveliq, tu ai ramas cu brandu de tara

    ma Viorele, mersi. ilustratia lui Stefan e mai buna, dar pt alt scop. nu cred c-o sa ma bag chiar la sectii, e prea riscant. oricum, nici nu stiu cand o sa pun in practica macar, e doar un alt plan, deocamdata

  7. Dstefan Says:

    De ce nu-mi fac blog ?
    Pai , pentru ca mai tot ce am eu de zis , zic aldeo VanGhielie si alti bloagari pe-aici , bine sub alte forme , cu cuvinte lor …
    Oricum , oricata caterinca si oricat s-ar ‘protesta’ pe bloage despre tarisoara lu puleavoda , oricum nimeni nu i-ar baga in seama micii bloggeri . Deci , why make a blog ?!

    Anyway , desi nu am vrut , uite ca am ajuns subiectul unui post pe un blog , aiurea-ish hehehe :p

  8. VanGhelie Says:

    nu-ti face griji, i-un blog mic, trece. motivele-s cat se poate de corecte. mult noroc!

  9. 3unu5amaritean Says:

    Ma bucur ca nu sunt singurul care vede…POlitisti Handicapati!!!

  10. 3unu5amaritean Says:

    Adica mai sunt si pe http://www.fuckyouromania.net…🙂


Lasă un răspuns

