Salutul romanesc

Cersetorii nostri sunt mai inteligenti decat ai lor. Militienii lor sunt la fel de inteligenti si capabili ca si ai nostri.

Noi am vazut Filantropica si nu ne-a folosit la nimic. Cu toate astea, nu noi am inventat cersetoria, doar am dus-o la un alt nivel.

Daca in Romania un cersetor castiga chiar si 9000 de lei pe luna, nu vreau sa stiu cat poate scoate in vest.

Iar Jonathan Lambert ala, e doar un Buzdugan al lor.

Cat despre brandu de tara, asta e, ei au sarutu frantuzesc, noi avem salutu romanesc.

9 răspunsuri to “Salutul romanesc”

  1. Machiaveliq Says:

    Ce-i corect.. e coRECT 😀

  2. Anticalofilul Says:

    ce ti-e si cu francezii astia… cheia si sarutul :))

  3. Lady Says:

    Eu cred ca nu le place ca sarutam mai bine decat ei si se razbuna. 😛

  4. VanGhelie Says:

    Machiaveliq, ce-i al lor e-al lor, asta nu inseamna ca nu ne putem infructa si noi

    Anticalofilul, si branza

    Lady, cre ca am dus si asta la alt nivel

  5. dennis Says:

    astia ne promoveaza la fel cum facem si noi: toti tiganii sunt la tv. ne meritam soarta.

  6. Geocer Says:

    E imposibil sa avem o alta imagine prin Franta. Acum 2 seri am ascultat marturia unui roman care a plecat in Franta pe la inceputul anilor ’90. Daca reusesc sa-mi sistematizez gandurile (ca e un amalgam teribil), poate o sa povestesc intr-o zi cam cum s-au comportat PRIMII romani ajunsi la Paris. Iar cei care au venit dupa ei au fost si mai si. Sa-i lasam la o parte pe tigani. Vorbim despre romani !


Lasă un răspuns

