M-am plictisit

M-am plictisit să-l tot înjur pă Băse. N-am mogul, n-am nimic de câştigat, nu schimb nimic. Da chiar mă face să-mi pară rău zilnic că nu m-am dus la vot să-l ştampulez pe bou ăla de Geoană. Am fi râs de degringolada de la oficioase, de pupînbaseşti, am fi înjurat PSD-ul, la care ar fi fost în continuare Triţă Făniţă, Gabi Oprea şi toţi independenţii, de Paşte am fi facut poante cu oole lu Bombo, etc. Le-ar fi luat fro 2 ani să se pună de acord care ce să fure, Udrea i-ar fi luat locu lu Voicu, etc.

Mai ca imi doresc alegeri la 2 ani. Desi, sunt sigur ca vrajeala lu Băse ar funcţiona iar, profesorii, doctorii, fucţionarii pubici cu sau fără vile, minerii, sindicaliştii, pensionarii, tinerii şi toi ceilalti până la 5 milioane l-ar vota iar, ar uita ca nu-i decât un securitst împuţit, un hoţ comunist.

13 răspunsuri to “M-am plictisit”

  1. Geocer Says:

    Cine n-are mogul sa-si cumpere!

  2. teonegura Says:

    Eu unul m-am saturat sa tot injur, indiferent cine-i protagonistul colector 😀

  3. Vanda Lizeh Says:

    Io m-am hotarat. Nu mai injur pe nimeni. Sunt ZEN!

  4. VanGhelie Says:

    Geocer, si cam cat mia e un mogul zilele astea? se da la legatura?

    dennis, nu-s si nici nu caut

    teo, suntem doi. da nu stiu cat o sa ma tina

    Vanda, poate ca asta e calea

  5. Florin Says:

    eu de vre-o doua luni nu mai citesc politica. TV-ul are IGNORE de prin feb.

  6. Ionut Says:

    Pe bune ca asa e! Eu nu mai stiu ce sa fac … e de rahat totul, imi vine sa tip pe strada!

  7. Ionut Says:

    de prost nu tip .. si tin in mine zgomotul aiurea, crezi ca nu stiu ca nu-i bine!?

  8. 'mnealui Says:

    Ce mi-e Baba Rada, ce mi-e Rada Baba? Tot un drac!


Lasă un răspuns

