Spam my bitch up

Internetu asta e misto. Dar, ca orice chestie, are si minusurile lui. Nu stiu cum se face, da s-a dus vestea peste mari si tari ca sunt sarac si ca am pula mica. Pt al doilea zvon nu bag mana in foc.

Dar, cum se zice din batrani, tot raul spre bine. Asa ca s-au gasit multi, probabil in aceeasi situatie ca si mine, sa se ofere sa m-ajute. Si sumele sunt uluitoare. Dar, desi au emailu meu, vor si mai multe date despre mine. Asta nu inteleg. Credeam ca e destul de simplu sa deschizi un cont si sa-i dai destinatarului datele, sau imputernicire, sau ceva de genu asta.

Ceilalti, cu cealalta problema, aia mai delicata decat maggi si knorr la un loc, imi trezesc suspiciuni si mai mari. In primu rand, fiind africani, majoritatea, ma gandeam initial ca vor doar sa rada de mine. Da ce sa vezi? Nu-mi vor decat datele personale. Nu stiu ce perversi or fi, da nu pun botu la asa ceva.

Ca sa ma fac inteles: n-am nevoie de banii si de pula nimanui.


6 răspunsuri to “Spam my bitch up”

  1. Leo Says:

    Ahaha, se vede de la o posta ca nu-i mica deloc ! Multumim de demonstratie, ne-am lamurit cu totii ! Iar tu… ne-ai aratat-o la toti ! 😆

  2. Cosminos Says:

    Ai uitat scrii pe banknota: SPECIMEN!

  3. VanGhelie Says:

    Leo, eeh!

    Cosminos, se suptîntelege

  4. Teodora Says:

    Sa inteleg ca fifty sunt centimetri…ca altfel, ca suma, este o bancnota destul de pricajita!


Lasă un răspuns

