Pedeapsa cu prostia

Dupa ce ca am fost pedepsiti cu prostia, unii cu mai multa, altii cu mai putina, dupa caz, dar nimeni nu a fost scutit, nu putem sa nu ne rupem si-n figuri. Vom vorbi in cele din urma despre majoritate, ca ei decid si pt restu.

Majoritatea ar vrea, de exenplu, pedeapsa cu moartea. Sau retragerea cetateniei etnicilor maghiari. Sau tigani. Probabil urmeaza jidanii, homosexualii, arabii, sadomasochistii, roakerii, asiaticii, sud-americanii (aia care canta ca indienii pe strada, nu si aia care ne canta noo latino pe acasatv), macaronarii, nemtii (si odata cu ei si standardele inalte), bulgarii, ca au turism, si alte capre si alti vecini. Si sa nu uit negrii, ca ne fura bunaciunile. Lezbienele nu, ca ele fac bine la organism.

Pedeapsa cu moartea e f buna, mai ales in sistemu judiciar romanesc. De ce sa-i tinem in viata pe criminali? De ce sa transformam puscariile in entitati care sa se autointretina prin ceea ce produc? De ce sa le transformam in fabrici cu mana de lucru mai ieftina decat chinezii si profitu sa se verse la stat? Chiar, stie careva vreo pedeapsa mai grea pt un infractor decat munca? A, da, ar fi scoala. Da io unu prefer sa munceasca. Scoala au avut ocazia sa faca si si-au batut joc.

Retragerea cetateniei etnicilor minoritari. Ha! Sa te trezesti dimineata si sa stii ca esti roman mi se pare mai nasol. Ma refer la aia care nu vor sa fie si traiesc in negare. Cat despre tigani, inca nu reusesc sa inteleg pe cine au sondat aia de la Pro Democratia, cand 99% sunt manelisti, cel putin ca mentalitate.

Si mai era una: pedepsirea prin lege a celor care batjocoresc biserica si religia. Mi se pare corect. Merge mana in mana cu pedeapsa cu moartea. Desi, eutanasierea n-are nici un farmec. Mai bine o ardere pe rug. In public. Ba nu, ca mirosu de carne ar putea intarata masele infometate. Ramanem la spanzuratoare si ghilotina. Eventual si niste torturi. Cu lumanri :D.Totu televizat, normal.

8 răspunsuri to “Pedeapsa cu prostia”

  1. dennis Says:

    daca pentru infractor pedeapsa ar fi munca, pentru ceilalti ar fi lipsa televizorului

  2. simf Says:

    ganditul cu capul din dotare e infractiune?

  3. VanGhelie Says:

    dennis, corect, da prostia nu e infractiune. si nici nu va fi. Romania ar fi o puscarie. deocamdata pt unii e muma, pt ceilalti ciuma

    Simona, da, este. e de preferat sa gandeasca altii pt tine.

  4. Nopţi fără hotar (13) « Noaptea Iguanei Says:

    […] O să vă rog să mai stăm câteva minute aici – trebuie să vină unul dintre medici să îi evalueze starea şi, prea multe persoane l-ar […]

  5. papabembe Says:

    să mor io! ăştia ne-a pus gând rău! ce vrea să ne facă? dăcă scumpeşte iar beutura?
    io să ştii că sparg bisericile şi fur vinul de la popi şi mă împărtăşesc singur până mă ia somnul.dup-aia poate să mă facă şi lezbian, că nu mă supăr. prost să nu mă facă, că dacă mă face prost eu mă supăr şi mai beau un pahar şi gata, mă culc.
    io auzisem că maşinile ni le ridică dacă nu suntem cuminţi. acum se ridică şi cetăţenia? să mi-o ridice, tată, că nu mă supăr, dar să-mi dea despăgubire un kil de votcă şi să mă lase să dorm.
    Noapte bună, bă! Românico, stinge fa, luminile că eu sunt beat şi vreau să dorm.

  6. VanGhelie Says:

    chiar ma, tu esti d-ala care ne ridica cetatencele. ptiu, drace!

  7. Vanda Lizeh Says:

    Dan Diaconescu ar fi zeu pe plantatie


Lasă un răspuns

