Am inteles

AdSense lucreaza cu Bianca lu Bote. Sau cu Nikita. Sau Capatos.

Ce sa mai zic de astea?

7 răspunsuri to “Am inteles”

  1. Florin Says:

    Eu nu mai pot sa citesc numele lu Aia nici chiar daca e ”de misto”

  2. Vanda Lizeh Says:

    E posibil ca raspunsul corect la intrebare sa fie „Nu stiu?”
    Pese(de): Vezi ca ai un premiu aici

  3. Iulian Says:

    Hristos a inviat! o sa zici ca am innebunit dar am un premiu pentru tine la mine pe blog..faci ce vrei tu cu el..Toate cele bune!

  4. Lillee Says:

    E bine ca ai inteles! Foarte tare faza cu „produsele” lui Botezatu :))

  5. VanGhelie Says:

    Florin, lucrez la asta

    Vanda, e posibil. ms de premiu!

    Iulian, ms de prmeiu!

    Lillee, am fost mai intelegator, si d-aia


Lasă un răspuns

