Memorialu culturii

E de la alexandrescudaniela si mi se potriveste (leapsa, fata n-am incercat)

1. Citatul tau preferat dintr-o poezie scrisa de Eminescu

„Somnoroase pasarele”

2. Care sunt poetii tai preferati de nationalitate romana?

Vali Vijelie
Marko Bela

3. Care sunt poetii tai preferati, straini.

Vali vijelie
Marko Bela

4. Poetii contemporani preferati.

Puya
Nikita

5. Scriitorii preferati.

Papabembe
Pitici Gratis

6. Scriitorii contemporani preferati

vezi mai sus, nu citesc de prea mult timp.

7. Ultima piesa de teatru vazuta.

Pierrot Lunaticul, o reprezentatie a Teatrului Masca la metrou la Unirii (da numa inceputu, ca era pantomima si ma lovea strechea)

8. Ultimul spectacol de opereta vazut.

opereta e prea mica pt un ego asa mare ca ala meu, iar lla opera nu ma duc ca-i gay

9. Cartile preferate.

cartile pe care trebuie sa le am de la Adevaru, de la Jurnalu National, etc

10. Cu ce scriitori, daca unii dintre ei ar trai si azi, ti-ai dori sa fii prieten.

Pitici Gratis am inteles ca nu e cine stie ce dincolo de blog, dar cu Papabembe mi-ar placea sa stau la o bere

11. Ce carte scrisa deja ti-ar fi placut sa fie scrisa de tine si de ce?

Cartea de bucate cu retete fermecate.

Mai departe o dau unora care m-au tot asaltat cu lepse sau cu pingback-uri si io am fost varzar: Machiaveliq, ‘mnealui, Iguana, Geanina Lisandru, Cristian Lisandru, Leo. Stiu, erau mai multi, da nu mai stiu care. Si ar mai fi Geocer si Papabembe, pt ca merita. De la Loreal. Bineinteles, nu e cu titlu de obligatie, decat daca a mai trecut pe la voi. Luati-o ca pe un exercitiu de consecventa. Si nu tre sa trageti cu ochiu la raspunsuri.

Publicat în bloghing. Etichete: , . 12 Comments »

12 răspunsuri to “Memorialu culturii”

  1. Geocer Says:

    La o bere, Papabembe e mai criminal decat pe blog.

  2. sinsdesign Says:

    Mai si eu am primit leapsa de la Daniela, dar nu am avut curaj inca sa ma apuc de ea :)) Grea leapsa! Sarbatori cu bine, un Paste fericit iti urez.

  3. VanGhelie Says:

    Geo, te cred. fac io cumva sa se intample

    sinsdesign, si io onorez cu greu lepsele. am tot timpu alte ganduri

  4. Victor Says:

    CRISTOS A-‘NVIAT!

    Sarbatori fericite!

    On-topic (referitor la raspunsul catre sinsdesign): Ups! E grav! Dom’ Mar Ian VanGhelie ARE GANDURI! Repede un antibiotic, un insecticid, ceva…
    (No offence intended! Doar comentarii la adresa personajului, nu a actorului!)

  5. VanGhelie Says:

    Victor, nu-s actor, ci doar adevaratul alter ego al unui primar adevarat

  6. 'mnealui Says:

    Hristos a inviat. Gata, am pus-o pe lista. Misto raspunsurile tale.

  7. simf Says:

    Bere, cafea, apa – nu conteaza ce e, doar de baut sa fie pentru ca Papabembe functioneaza in parametri optimi cu lichide.

  8. VanGhelie Says:

    ‘mnealui, ms! vin sa vaz ce-ai facut

    Simona, inteleg apropoul. o sa am grija sa fiu pregatit.

  9. Leo Says:

    Monser, de abia acu’ vazui leapsa ! Dupa ce m-am stricat de ras cand am citit raspunsurile tale. Ma eclipsezi, n-as putea sa raspund mai bine. Deja m-am inhibat…


Lasă un răspuns

