!0 principii

Am o leapsa de mai demult de la ‘mnealui. Am zis ca ma gandesc la ea. Norc cu Iguana ca mi-a amintit de ea.

0. tre sa fie cu sex sau legat de sex
1. dincolo era mai ieftin
2. tre sa fie de aur sau macar de argint
3. tre sa scrie firma, cat mai mare
4. si Eminescu avea dusmani
5. tre sa fie la promotie (cerebrala)
6. mai mare n-am gasit
7. fata mea este model
8. recunoaste valoarea
9. lasăr frate!

7 răspunsuri to “!0 principii”

  1. Anticalofilul Says:

    e tare principele :))

  2. 'mnealui Says:

    Pai de ce nu spui asa, nene?!

  3. Leo Says:

    Vai… cat de tare 1 Ce printipuri sanatoase ! La cate lepse de genul asta s-au executat prin toata blogosfera, asta ma inspira cel mai mult, de departe ! Cata intelepciune…

  4. VanGhelie Says:

    ‘mnealui, prefer sa dau link la blog nu la articol, pacatele mele

    Leo, te rog serveste daca n-ai avut placerea

  5. Geocer Says:

    Amice, la asa principii, jos palaria !

  6. VanGhelie Says:

    vreau decat sa reusesc in viata


Lasă un răspuns

