Santate sau noroc?

De cand e lumea, oamenii isi fac urari. De bine sau de rau, dupa caz. Alea de rau nu ma intereseaza, cel putin nu in momentu asta.

Ma intrebam de ce unii ureaza „noroc”, altii „sanatate”, mai sunt unii boemi cu „sa fiti iubiti”, romglezii cu „cheers”, care e tot noroc, pana la urma, „toate cele bune” ar mai fi o varianta, o incercare de-a ingloba tot, samd.

Un mic studiu al oamenilor de stiinta din sctoru 5*, fruntasi ai Academiei Vanghelie, a aratat ca oamenii ureaza, de obicei, cam ceea ce le lipseste: sanatate, noroc, prosperitate, etc. Posibil sa fie si oameni care sa ureze ceea ce au deja, dar, cum nu am gasit pe nimeni care sa se incadreze in aceasta categorie, ramanem doar cu teoria.

Academia Vanghelie incearca prin acest studiu sa orienteze dezorientatii, fara pretentia de uniformizare, catre calea corecta, catre urarea suprema, care chiar le inglobeaza pe toate, si anume: NOROCUL. Ce, bogatanii aia de pe Titanic nu erau sanatosi?

*oamenii de stiinta din sctoru 5 – filiala a multinationalei oamenilor de stiinta americani, acei oameni de stiinta care apar mereu in presa

powered by

29 răspunsuri to “Santate sau noroc?”

  1. Geocer Says:

    Bia nene, pai daca asa au stabilit oamenii de stiinta din sectorul 5, atunci asa este, ce sa mai discutam? Astia sunt competenti rau, nu ca primarul lor !

  2. Anticalofilul Says:

    sanatate ca-i mai buna decat toate! :))

  3. VanGhelie Says:

    da, da primaru e in fruntea lor. sunt curios cine-i coordoneaza pe oamenii de stiinta americani

  4. B.L. Says:

    VanGhelie, ascult muzică acum, nu mă face să râd.

    Băiete, Noroc! Încă unul şi mă duc.

  5. dennis Says:

    eu zic asa „sa ai tot ce iti lipseste”. ca e bine, ca nu e, inca nu am primit reclamatii 😀

  6. VanGhelie Says:

    te iau in Academie, vrei?

  7. Vanda Lizeh Says:

    Eu nu stiu sa fac urari 😦

  8. Romeo Chiritoiu Says:

    dar pe aia mai intunecata o stii? daca iti urez eu sanatate, mie ce imi iese?

    e de pe langa academia din sectorul 5;)

  9. SECUNDE » Blog Archive » Vis Says:

    […] canta si ma mangaie. Am parul blond si sunt mult mai mic. Oi avea vreo zece ani. Ea e neschimbata, ca atunci cand am vazut-o ultima data. Poarta aceeasi rochie cu bretele subtiri si hibiscusi galbeni, […]

  10. VanGhelie Says:

    Vanda, adio cariera politica!

    Romeo Chritoiu, vad ca stii mersu lucrurilor, asa da (sa vada si Vanda)

  11. Blindius Says:

    Eu urez sănătate când se strănută şi exclam “cheers” când ciocnesc o bere.Bine,când cei din jur şi înţeleg engleza.Te-ai supărat pe mine că sunt cu cămasă verde?

  12. Eu Says:

    Hai noroc si sanatate si femeile pe spate

  13. Cristian Lisandru Says:

    Academia VanGhelie – când îl faceţi pe Băse academician???

  14. VanGhelie Says:

    Eu, foarte frumos! sa fie primit

    Cristian Lisandru, Base e membru de oroare al academiei. si spre deosebire de ong-ul ala bugetar, onoarea asta nu poate fi refuzata

  15. dennis Says:

    mi-am permis sa pun academia la vedere la mine acasa. spre ca nu e cu suparare 😛

  16. Vanda Lizeh Says:

    Iete o urare: „Sa ai ban si fericire”. Acu’ pot sa ma bag si io la politica?

  17. sinsdesign Says:

    Mai, nu stiu ce sa spun. Pana sambata seara ziceam ca tine … noroc. Da cand m-a luat o durere sub inima de nu mai puteam respira, mana imi amortea si imi venea sa dau totul din mine pe langa niste ameteli cumplite tipam doar sanatate. Cred ca mai bine zici noroc da te gandesti la sanatate – poate se lipesc amundoua de tine. NOROC ca mi-am revenit, ca zau nu vroiam sa vad paramedicii la mine in casa. Si daca stau sa ma gandesc, daca erau bolnavi nu mai plecau astia pe Titanic si mureau acasa. Si tot norocosi se numeau.

    Hai bafta si mai vorbim 😀
    Care este .. pe persoana fizica!

  18. Leapşa cu… prinţipii « Noaptea Iguanei Says:

    […] întotdeauna. 10. Fii empatic! Acum… ce să spun… principii în viaţă sunt multe, dar dau năvală şi le-am “oprit” doar pe acestea… Dacă vrea cineva leapşa… e la […]

  19. VanGhelie Says:

    Vanda, nu. corect e: sa am bani si fericire. ce treaba ai cu restu?

    sinsdesign, corect, si io tot asa am observat, dup-aia am cerut academicilor sa intre pe fir. mult noroc!


Lasă un răspuns

