Ba ce emisiuni facea Gheorghe!

Si io le-am ratat. Io ziceam ca s-a ratat plecand de la radio. Da de unde, s-a ratat plecand de la emisiunea asta.

Pe prima n-o stiam. Pe a doua da, da imi face mare placere.

Cat despre Gheorghe, io cred ca aia cu datu afara de la Finante a fost doar o manevra ca sa-l puna sa se ocupe de saitu de juma de miliard de euro, eRomania.

22 răspunsuri to “Ba ce emisiuni facea Gheorghe!”

  1. Blindius Says:

    În ce hal a putut Boc să cadă,mi-a tremurat mouse-ul de râs.

    • VanGhelie Says:

      te rog sa nu mai eviti discutia de la Tinutu Semuiesc. ma bucur ca-ti plac articolel mele, da chiar as vrea sa ma lamuresti

      • Blindius Says:

        Nu o evit,nu m-am mai uitat,putem s-o tergiversăm la infinit,d-asta o consider închisă.Ce mi-e rasismul,că nu-mi plac ţiganii,ce mi-e antisemitismul,că nu-mi plac evreii (nu e cazul meu),ce mi-e xenofobia.Toate un rău,dar,un rău existent şi câteodată periculos.Şi recunosc,poate astea vin din frustrări.Cu siguranţă de acolo.

  2. sinsdesign Says:

    Nu il suport pe omu asta chiar daca la el in emisiune cazu Boc. Antipatic om! Numa bun sa se ocupe de jumatate aia de miliard :))

  3. Anticalofilul Says:

    ce vremuri… acum ne uitam la babe cu prosop in cap, nimeni nu se mai bate, o plictiseala generala :))

  4. Lillee Says:

    Stiu emisiunile lui Gheorghe…cand cade Boc e foarte tare. Pacat ca nu a cazut mai „bine”. Ce bine era daca acolo ramanea :))

  5. andrei Says:

    Baietii aia doi pe care se face ca ii loveste sunt cascadori.
    Boc insa nu :)) Boc e omul de sacrificiu al Rromaniei

  6. dennis Says:

    poate eram mai fericiti daca nu cadea. poate de atunci i se trage

  7. VanGhelie Says:

    sinsdesign, Gheorghe e un neinteles. doar ca, spre deosebire de oamenii neintelesi normali, el nu are bunul simt sa se retraga in munti

    Anticalofilul, astept sa termini jurnalismu si sa le dai niste lectii. si te rog: fara trucjae ieftine!

    Lillee, ai dreptate, unde gasea Base altu cu asa o doza de sclavie in el?

    andrei, bun venit la vanghelion! stiu, omu a fost toata viata lui ieftin, oricat de scump s-ar fi vandut

    dennis, e si asta o teorie. da stii ce-ar insemna? ca Gheorghe e vinovat de tot ce nise intampla si de cat de sclav e Boc. chiar crezi ca are nevoie de mai mult antipatie decat are parte deja?

  8. Geocer Says:

    Vladescu l-a muncit pana l-a facut „muci”, apoi si-a suflat nasul pe trotuar. Dar Batman (sau Bitman, ca mereu ii incurc), cum s-o fi mai simtind pe-acolo?

  9. VanGhelie Says:

    cre ca tocmai lucra la un megaşlagăr despre buget cand l-au intrerupt aia de la Milenium Bank din febra creatiei

  10. B.L. Says:

    Asta e căzătură (adică cădere)? A picat el în parlament şi n-a păţit nimic. E bine mersi, dă lumea cu bulgări de zăpadă în el.

  11. VanGhelie Says:

    dennis, mizeria e ceva normal la ei, chiar daca pana acum nu se bagau in pulitica

    BL, omu e rezistent, e buturuga mica, nu vezi ca ne-a rasturnat pe toti?

  12. cosminos Says:

    Selectia naturala la favorizat pe Boc…daca erea mai inalt cade-a mai de sus 😉

  13. B.L. Says:

    Plonjoanele lui Boc merg cu „Nothing Can Bring Me Down” (o minunată melodie de dor şi suflet de pe Etno TV)

    .

  14. Lady Says:

    Eram si eu o mare fana a lui Gheorghe… dar eram prin clasa a VIII-a doar, parca. 😛
    Pe aia cu cascadorii o stiam, nu prea mi s-a parut amuzanta niciodata. Dar cea cu Boc mi se pare absolut imposibil de regizat mai bine decat a reusit el sa presteze spontan :))))))))))))

  15. VanGhelie Says:

    BL, LOL

    Lady, Boc e cel mai mare cascador involuntar. e dispus sa ia trante cu caru pt Base

  16. marales Says:

    ioi ! nu imi vine sa cred, primul filme e pe bune ?


Lasă un răspuns

