Goagal e cu noi!

Stiu ca voo nu va pasa de mediu, aruncati gunoaie pe jos, scuipati pe jos, lasati dezastru in urma gratarului si tot asa. ONG-urile sunt corupte, autoritatile sunt corupte, institutiile statului sunt corupte, adiminstratiile locale sunt corupte, mogulii sun corupti, coruptii sunt corupti, si am impresia ca si aia care corup sunt corupti. Asa ca mediul a cam corupt-o in fericire. E clar, avem nevoie de un erou.

Dar nu va face-ti griji, avem un nou erou care ne va salva. Adica va trage o salva de cacat, ca numa asta stie sa faca. Parca-l si vad pe Bombo (nu vizualizati asa ceva si nu incercati acasa). Dis is a job for PSD.

Era mai misto sa zica acum ori niciodata. Ce m-as mai fi bucurat ca am ratat momentu.

Publicat în filme cu prosti. Etichete: , , , , , . 5 Comments »

5 răspunsuri to “Goagal e cu noi!”

  1. Cristian Lisandru Says:

    Dacă o băgau pe aia cu acum ori niciodată ar fi avut mult mai multe sanşe. Şanse. Sanşe. Şanse. Nu mă dumiresc…

  2. VanGhelie Says:

    da, mergea la patriotarzi

  3. Porcusorul Radioactiv Says:

    Am salva mediul de la dezastru daca i-am baga pe toti intr-o casa de nebuni si le-am da foc.

  4. VanGhelie Says:

    si poluarea? nu, mai bine ii ingropam. ingrasamant naturelment

  5. Miresme de iubire « Nu te compromite! Nu te ai decât pe tine. Says:

    […] marea ca pe sufletul meu. Adesea chiar cred că marea este cu adevărat sufletul meu: plante ascunse cresc în ea şi urcă la suprafaţă doar în clipa […]


Lasă un răspuns

