De ce suna telefoanele publice?

Mi s-a intamplat sa trec pe langa cateva telefoane publice care sunau. Primu lucru m-am intrebat daca sa raspund sau nu. Sansele sa-mi fie adresat sunt aproxiamtiv nule. Da de ce suna?

Prima teorie e ca e pt un agent secret. Care agent n-a mai ajuns. Pai asta ar fi sansa mea sa salvez lumea. Ce atata Bruce Willis? O sa-i dau jet lu Jet Li. Da ce zic daca raspund? Ca astia au parole intortocheate: castravetul a luat-o spre nord-nord-est, tariceanu are un var cu acelasi nume ca si cuscru, nefasta lu antonescu face lobby pt gabriel resources, adevaru zboara jos din cauza presiunii atmosferice, etc. Ati prins ideea. Sa zicem c-o nimenresc, da ce fac dup-aia, ca si ala de-a sunat tre sa zica una. Incep cu glume: mai parolistule, azi te iert, da data viitoare te impusc? Sau incepe el primu?

Oricum ar fi, ori ma lasa pe un canp cu gluga pe cap ori salvez lumea. Imi convin ambele variante.

Da daca apelu e pt mine? O fi DoamneDoamne. Sau PF Daniel, ca si asta are serviciile lui. Pai am cacat steagu. Ce daca-s ateu? Daca ma fulgereaza? Si uite ca iar ajung la vreo misiune sinucigasa dar cu mari sorti de izbanda. Pe de alta parte, daca-i PF Daniel, ne radem. Ce-ar putea sa-mi spuna? Sa ma certe ca n-am citit Biblia? Ii rad in nas, ii inchid in nas si imi vad de drum.

Mai e varianta sa fie de la PSD si sa ma roage sa ma inrolez in partid, ca am vazut ca au canpania asta.

Si, contrar opiniilor, n-am exclus posibilitatea sa fie greseala.

13 răspunsuri to “De ce suna telefoanele publice?”

  1. Lillee Says:

    Eu cred ca telefoanele publice au fost montate special pentru tine si ar trebui sa le ignori. In niciun caz sa nu raspunzi. :))

  2. Geocer Says:

    Tu inca n-ai inteles faptul ca ai un destin special, de-aia nu raspunzi. Pai Bruce Willis si ceilalti salveaza lumea doar in film, in realitate o lasa tot in ghearele alora care vor s-o distruga. Pe cand tu , pai tu chiar o s-o salvezi de-adevaratelea, nu in film. Asa ca pune dracului mana si raspunde la telefonul ala, doar nu vrei sa ne lasi de izbeliste !

  3. Cristian LISANDRU Says:

    Ai plecat din partid, coane? Şi acum aleargă după tine cu arcanul, pentru a te recupera?

  4. Iguana Says:

    Dar raspunde odataaa!!!!

  5. VanGhelie Says:

    Geocer, ms de incurajare. asa o sa fac

    Cristian, nu, n-am plecat. s-ar putea sa fie si pdl-ul pe fir, totusi

    Da Iguana, gata, raspund, promit solemn, nu ca-n canpanie

  6. Cosmin Says:

    şi eu cred că e greşeală. Altfel n-ar insista atît. Ar da bip..

  7. Blindius Says:

    Cum te-au sunat pe mobil pentru filmul The Expendables şi n-ai răspuns…? este un film cu Stallone,Arnold,Willis,Jet Li,Statham,Lundgren.
    Am auzit şi eu telefoanele publice sunând,de 1-2 ori.E ciudat,dar nu mă bag să răspund.

  8. B.L. Says:

    Eu nu răspund nici la telefonul meu când mă doare gâtul. Refuz să mă tratez cu Hexoral.
    VanGhelie nu răspunde la telefoanele publice pentru că n-are chef să dea peste Linia Erotică a Holoprăfuiţilor.

  9. Lady Says:

    Am sunat si eu odata la un telefon public; sau am incercat, nu mai retin daca am si reusit dar sigur nu mi-a raspuns nimeni. Eram prin clasa a V-a, cand sunam aiurea pe la oamenii din cartea de telefon. 😀

  10. VanGhelie Says:

    asta e, m-ai ratat!

  11. porcusoru isteric Says:

    mai exista telefoane publice?


Lasă un răspuns

