Un fleac: l-am Toyotat!

20 răspunsuri to “Un fleac: l-am Toyotat!”

  1. multzam Says:

    fooooooarte misto!!!!!!!!! 🙂

  2. Vanda Lizeh Says:

    oare poate sa faca spagatul pe doua scaune de toyota, sau ii intra schimbatorul in fund?

  3. VanGhelie Says:

    da multzam, mersi! si mai am una pe teava

    Vanda, uite la asta nu m-as fi gandit. dpdv fiziologic e corect

  4. dennis Says:

    va zice ca e trucaj. i-ai facut organu prea mic 😉

  5. alex Says:

    asta e cu adevarat mortala…da vinci ar fi gelos 🙂

  6. Cristian LISANDRU Says:

    Băi, coane, da’ ce bine a ieşit!

  7. VanGhelie Says:

    Dennis, you’re a manace. taman la asta te-ai gandit?

    alex, nu cred ca-r fi gelos, poate doar putin mandru

    Cristian, omu apre pe sticla, n-avea cum sa iasa altfel

  8. geaninalisandru Says:

    Nu uita să îl trimiți la pachet către destinatar…

  9. VanGhelie Says:

    de ce sa i-l trimit? are cine sa-i zica. si nu e nevoie de Posta. internetu e mult mai rapid.

  10. VanGhelie Says:

    ms! poti vota mai multi?

  11. Machiaveliq Says:

    Dacă vede poza chiar o să fie bucuros, l-ai făcut fără burtă 😀

  12. KirstDay Says:

    Votat şi eu! (şi da, se pare că-i poţi vota pe mai mulţi)

  13. VanGhelie Says:

    Machiaveliq, esti superficial. te legi de fizicu omului

    KirstDay, ms! pai ma apuc de votat! am multi. daca imi dau si ei votu lor, ehe, pai ma umplu

  14. Machiaveliq Says:

    :)) Bun, atunci mă iau de juridicul omului! 😀

  15. B.L. Says:

    De-asta e blogul tău mai mişto.

  16. cosminos Says:

    Vreau si eu sa te votez. Cum procedez? 😀


Lasă un răspuns

