L-am batut pe Badea

Si pe mine m-a batut Pamflezistu de departe. Eeh! Da oricum, ca chestie, ce inseamna domle un banner bun, publicitatea asta domle, blogvertising nu alta.

Cu alte cuvinte am iesit pe locu II la concursu ASTA. Cel putin dpdv al voturilor. Ocazie cu care va multumesc tuturor care m-ati votat si v-a placut despre mine. Fara voi n-as fi reusit! (ce aiurea suna treaba asta cand e pe bune). Imi cer scuze ca nu fac o insiruire a voastra cu linkuri si tot tacamu, da mi-ar lua mai mult decat v-a luat voo sa ma votati si probabil as si omite cativa si asta nu se face.

Acuma ma bag la roblogfest pt ca pesemne mi-am luat lumea in cap. Asa ca aveti din nou ocazia sa va aratati fidelitatea fata de al vostru el lider minimo. Mai mult n-as sti ce sa zic.

VOTEZI la roblogfest 2010

3 răspunsuri to “L-am batut pe Badea”

  1. Machiaveliq Says:

    Iar nu am votat cu ăla de a câştigat! DAMN!

  2. Iguana Says:

    Felicitări!
    Pentru roblogfest se face poate schimb de voturi cumva? 😀

  3. VanGhelie Says:

    @ Machiaveliq – hai canu-i asa grav

    @ Iguana – ms! mai, da, asa sigur iau un vot.


Lasă un răspuns

