Happy 8 Martie!

Si la multi ani buni! Azi voi fi din nou libidinos si voi trece pe la toate blogaritele pe care le stiu ca sa dau cu uratu si cu cititu.

Si nu pot lasa ocazia asta sa treaca fara o felicitare / wallpaper/ cum vreti sa-i ziceti.

13 răspunsuri to “Happy 8 Martie!”

  1. achilianu Says:

    Asa sa faci! Libidinosule, care este! 😀
    sanatate…

  2. Teodora Says:

    Hai ca am venit eu aici…ca sa nu mai dai tu cu uratu! Macar astazi sa fiu dragutza!

  3. KirstDay Says:

    Nici nu visam la un wallpaper mai potrivit! :))
    Deşi am şi un alt hint ptr tine (ai mesaj pe faisbuc).

  4. Bogdan710 Says:

    criminala poza :))

  5. sinsdesign Says:

    Mie im place tava, personajul deloc :)) Multumim!

  6. Cristian Lisandru Says:

    LA MULŢI ANI tuturor femeilor din vieţile noastre fiindcă ar fi rău de tot fără ele…

  7. 'mnealui Says:

    Cu cascavalu’ ala nu dai si pe la mine, ca ma travestesc una, doua!
    ps. Ma urmareau astia si mi-am schimbat datele de identificare.
    Numai bine fetelor iubite!

  8. VanGhelie Says:

    @ Achilianu – bun venit la vanghelion!

    @ Teodora – sar’na!

    @ Bogdan710 – ms!

    @ sinsdesign – cu placere

    @ Cristian Lisandru – idi amin!

    @ Anticalofilul – mucio

    @ ‘mnealui – ar merge un cado de casa noo. bine-ai revenit!

  9. Neliniştitu' Says:

    Sculă de poster, he-he!
    N-ai şi cu iuro? Merg manşetele mai bine. :))

  10. sebra Says:

    Acum na, ţi-am luat-o înainte.Da’ poţi să spui că nu m-ai văzut 😀

  11. Iguana Says:

    Happy şi ţie şi lu’stripăru… încasări babane!

  12. VanGhelie Says:

    @ Nelinistitu’ – n-am, ca nu-i tonomat

    @ Sebra – uitasi, fata!

    @ Iguana – sa fie primit


Lasă un răspuns

