Eu cand vreau sa fluier, falsez

Am zis sa mai vad o data traileru, ca poate ma convinge de data asta. Nu. O sa-mi dau interesu sa-l vad, da tare mi-e ca o sa raman cu acelasi gust de rahat ca si dupa 4,3,2.

Astia mi se pare ca fluiera mai bine.

17 răspunsuri to “Eu cand vreau sa fluier, falsez”

  1. Bogdan710 Says:

    Cam nasoale filmele romanesti care au aparut in ultima vreme.

  2. Ionut Says:

    al 2 lea e genial, genial am zis!

  3. machiaveliq Says:

    Să nu-mi zici că e filmat la Rahova! 😀

  4. VanGhelie Says:

    @ Bogdan – e, nu intelegm noi cinematografia de arta

    @ Ionut – e o serie intreaga de reclame la TIFF. f bune

    @ machiaveliq – nu cred, am auzit ca la Rahova e lux

  5. Cris Says:

    Super tare reclama 🙂 Şi eu cred c-o să ‘risc’ să-l văd. 😉

  6. evergreenstory Says:

    eu abia astept sa vad fluieratul sa vad daca premiul pentru inovatie l-a primit pe bune.

    spotul asta de la tiff este genial!

    haha!

  7. VanGhelie Says:

    si io am o curiozitate bolnava, asa ca de vazut o sa-l vad.

  8. AmZis Says:

    vanghelie zi si mie te rog de unde vad si eu primul film?

    • VanGhelie Says:

      cre ca o sa apara la cinema cat de curand. ca la noi asa se face: mia intai il vad stranii aia snobi si-i dau un premiu si dup-aia vine artistu si ne baga premiu ala pe gat. io sper sa ma insel si sa fie bun filmu

      p.s. nu stiu sa-ti zic care a fost primu film si de unde sa-l iei, da fac pariu ca era alb-negru si mut. daca la asta te refereai

  9. Lady Says:

    Si eu care ma plangeam de „Politist, adjectiv”… 😀

  10. sebra Says:

    Ce fain e spotul :))

    p.s. Eu nu pot să fluier.

  11. VanGhelie Says:

    @ Lady – pulitist abjectiv e filmu (uite aici o recenzie de zile mari – http://mazgalici.ro/2010/01/20/filme-politiste/)

    @ Sebra – deact fals, mai bine deloc (sigur a zis-o careva renumit inaintea mea)

  12. Geocer Says:

    Intr-adevar, pentru ceea ce stim noi ca ar putea sa fie filmul romanesc, 4,3,2 este destul de slab. Nici nu se poate compara cu „Pas in doi” de exemplu. Dar la sistemul de valori pe care-l au americanii, 4,3,2 chiar ca e un film deosebit.

  13. iulian serban Says:

    Nea Mareane ..eu am o problema cu filmele romanesti „de arta” toate sunt la fel (de artistice) si toate dovedesc usor mintea mea marunta…de la Bibanu si Nea Tomita Caragiu incoace nu prea mai inteleg nimic….

  14. Lady Says:

    Am mai vazut „Amintiri din Epoca de Aur”. Ala m-a amuzat teribil pentru modul in care se arata clar ca „moralele” de la sfarsitul fiecarei povestioare sunt perfect integrate in… actualul context. 😀
    Cu alte cuvinte, ne-am schimbaat doar parul (construim office building-uri si ne imbracam de la mall acum 😉 )

  15. multzam Says:

    in afara de Filantropica, Restul e tacere si Amintiri din epoca de aur…sorry,nu prea imi place altceva…dar, poate sunt eu prea prententioasa…

  16. VanGhelie Says:

    @ Geocer – a fost premiat in Europa, nu in State. Si se fac ceva filme bune in UE

    @ Iulian Serban – vezi ce zice multzam, ca zice bine

    @ Lady – exact

    @ multzam – da,e bun Amintiri din epoca de aur, da parca puteau sa-l faca sa arate mai bine, nu cre ca trebuia sa arate neaparat a fil de dinainte de 80. cre ca asta ar fi un mare pas inainte – sa arate filmele ca afara. Aici castigsa Restul e tacere. Nu arata a film romanesc.


Lasă un răspuns

