Vodafone

Eram in discoteca. Dansam… Si ghici cine vine langa mine?. [Guta frate] Ma gandesc cum sa ma bag in seama fara sa par un manelar infect, si-mi vine-n cap numele lui, Linguraru, il caut prin Recycle Bin, ii recunosc poza. Ii umblu pe profil. Si vad ce-i place. Ghici ce ? Maneaua frate, ce fac…  Soptesc ” Bai ce-ar merge o manea acuma” cat sa ma auda. Bai si scoate acordeonu, latram amandoi, imi ia banii… Ne imprietenim si pe Facebook, super tare!!

sau

Eram in banca… Citeam… Si ghici cine se aseaza in fata mea? … [profa de mate] Ma gandesc eu: cum sa ma bag in seama fara sa tipe la mine … Si-mi vine-n cap prenumele ei… Luminita… O caut pe FaceBook… Ii recunosc poza… Ii umblu pe profil pe acolo… Si ce vad ca ii place … Ghici ce?… Matematica …Ce fac… Soptesc…”Bai ce-ar merge o ecuatie acuma”…[La fix cat sa ma auda]… Bai si scoate creta frate… Ma scoate la tabla….Imi da si un 3… Ne imprietenim si pe FaceBook . Minunat !!!

(nu dau sursa ca m-a suparat :D)

17 răspunsuri to “Vodafone”

  1. Cristian Lisandru Says:

    Feisbucul e un mister pentru mine…

  2. VanGhelie Says:

    si pt mine, da tre sa ai

  3. Geocer Says:

    Feisbucul este o chestie care-ti manaca mult timp daca devii dependent, asa ca mai bine sa ramana o necunoscuta.

  4. Catalina Says:

    Genial !!!

  5. VanGhelie Says:

    io nu „fur” porcarii

  6. machiaveliq Says:

    :)) Bă da una cu Marean nu bagă nimeni? 😀 Cu search pe Goagăl? 😀

  7. 'mnealui Says:

    Reclame cu tampiti, reclame de tampiti, reclame despre tampiti, reclame pentru tampiti. Nu, noi nu suntem tampiti… Incearca ei… Da’, mai stii…?

  8. VanGhelie Says:

    @ machiaveliq – pe mine ma doare capu, o scrii si ti-o public, cu link, cu ce vrei tu

    @ ‘mnealui – e o lectura f lunga, dar amuzanta, omu face show
    http://iqads.ro/Editorials_read_11660/cateva_inconveniente_intalnite_la_cresterea_hipsterilor_pentru_carne.html

    • machiaveliq Says:

      :)) Mă duc la o narghilea… dacă mă întâlnesc cu inspiraţia pe acolo promit să public una bună să te fac mândru de mine cum am făcut-o pe mama când am luat capacitatea :)) (la Bac am luat note mici) 😀

  9. Gabi Says:

    Ar merge parca si un scenariu de tipul „Eram pe la Piata Victoriei. Ghici cine s-a asezat pe banca langa mine…Basescu frate. Ma gandesc cum sa ma bag in seama fara sa par un gaozar.” si asa mai departe, mi-e lene sa gandesc.

  10. porcusoru isteric Says:

    Eram in pat. Futeam. Si ghici cine e sub mine? Gagicamea … Ma gandesc eu: cum sa ma bag in ea fara sa se trezeasca si sa faca ca toti dracii … Si-mi vine-n cap prenumele ei. Marinela. Nume de cal. O caut prin pat. O recunosc. Ma holbez la tatele ei. Si ce crezi ca ii place? Gice ce? PL. Ce fac … Soptesc „Bai … ce-ar merge un futai acuma” [La fix cat sa se trezeasca] … Bai si scoate chilotii frate. Ma trece la treaba. O ia si la namolos. Ne imprietenim si cu vibratoru. Mai mult decat minunat!

    Merge? n-am cont de feisbuc!

  11. Florin Says:

    am vazut si eu reclama 😦 jalnice tare pe la noi. In comparatie cu ce e in afara. Pai.. la alea m-as uita cu mare placere. La noi.. ei bine din motivul asta nu ma mai uit de la TV. Publicitatea imi omoara nervii


Lasă un răspuns

