Ce-aveti cu domnu Iliescu?

Asta e o parafrazare de la prima mineriada. Nu am stat sa caut imaginile, nici nu stiu daca se gasesc, dar le am foarte proaspete in minte: erau multi oameni de bine pe trotuare si ii aclamau pe salavtorii democratiei, minerii care marsaluiau mandrii in basculante si camioane pline; si printre toti aia, era o tanti care urla la unu macelarit: ce-aveti cu domnu Iliescu.

Ca el ar fi preferat sai se zica tovarasu, asta e alta treaba. Dar fraza asta mi-a reaparut acum, cand nea Nelu ameninta ca va renunta la toate functiile din partid, inclusiv la cea onorifica, ceea ce ne-ar putea da de inteles ca s-a cam ramolit, ca membru fondator ramai si dupa ce crapi, desi nu cred ca Geoana si ai lui ii vor pune vreo placuta comemorativa, nici macar la vreunu din wc-urile din Kiseleff. Oricum, ma indoiesc de intentiile lui de a renunta la vreun deget al puterii macar, asa cum ma indoiesc si de lacrimile lui de crocodil.

Dar culmea culmilor e ca s-ar putea sa reuseasca Geoana si Vanghelie ce n-au reusit nici Ceausescu, nici revolutia, nici golanii, nici PNT-ul, nici Roman si nici macar Baselu. Prostanac sa fii, noroc sa ai! Noroc ca esti!



P.S. Cine va sta in calea partidului stat a lu Base?

9 răspunsuri to “Ce-aveti cu domnu Iliescu?”

  1. Florin Says:

    ”E.. asta este doar o DiVersiune, pusa la cale.. de niste oameni rau-voitori.. Mai animalule ! ”

    Cred ca asta ti-ar spune 😀

    • VanGhelie Says:

      io-s curios cum se simte Base, ca asta pana la urma o infrangere, macar de orgoliu, pt el. nu cred ca asta e sfarsitu lu Ilici, dar astia-s mai aproape decat Base. desi, la cat de pragmatic e, deja se vede cu partidu stat in traista.

  2. Christian Hertzug Says:

    Ce-ti ziceam eu my friend? Parerea mea? Pana si el se da la o parte din calea alora din spate. Stii tu, aia de pe panoul puplicitar despre care am mai zis. Banul, ochiul dracului! E si bine, e si rau…

  3. porcusoru isteric Says:

    mi s-a zis acu o luna … ca tre sa iasa tot prostanacu …
    eu n-am crezut. acuma cred!
    da pana la urma … ce aveti cu domnu Iliescu???

  4. Anticalofilul Says:

    faina poza cu mister Ilici :))

  5. Ionut Says:

    Arata ca o stafie … una comunista! 😀


Lasă un răspuns

