Vreau sa-l bat pe Mircea Badea!

Cum? Sinplu. Am fost propus ca cel mai bun panglicar, pamfletar si alte asemenea. AICI. E si el in top. Mai clar de atat nu pot fi. Si nu promit nimic, ca-i prea frig ca s-o ardem in gratare. Stiu, lupta va fi grea, dar daca mi-o cere partidu?

Asadar, asta e momentu sa aratati lumii din ce plamadeala sunt facut.


Pentru necredinciosi, mai multe despre aptitudiniel mele ACI.

UPDATE: Canpania decurge bine, sunt pe locu 2. Deci mai avem de lucru. Multumiri fara numar, fara numar celor care m-au votat deja! Raman dator c-o mita electorala :D. Ceilalti, pune-ti mana si votati-ma, ca stiu ca va place de mine.

55 răspunsuri to “Vreau sa-l bat pe Mircea Badea!”

  1. porcusoru isteric Says:

    si eu vreau!
    da cine face topu asta?

  2. machiaveliq Says:

    :)) Am VOT de vânzare… 300 ieuro.. negociabil 😀

  3. VanGhelie Says:

    ce oameni ma! sunt mandru de voi! 😀

  4. Cristian Lisandru Says:

    Bate-l, domnule, prea şi-a luat lumea în cap! Baftă!

  5. Ionut Says:

    L-ai dovedit pe nesimtit! :))

  6. Neliniştitu' Says:

    Sculă de poză, he-he! Cât iai dat ca săţi pozeze? Da cuafura a fost făcută înainte sau după ce iai dat telefonul in canpanie? :))

  7. Teodora Says:

    Dai o bere ca te-am votat? Micu’ il las la altii!

  8. Alexandru' Says:

    Da, Huidu şi Bendeac, cei mai pamfleţi dintre pamfleţi. Şi mai uşor cu Badea, că ne supărăm.

  9. porcusoru isteric Says:

    uite fix de asta mi se indoaie!!! ca se supara alexandru’!

  10. Man vs Woman Says:

    haha,lupta vanghelie vs badea:))))

  11. geocer Says:

    Mestere, eu te-am votat neconditionat !

  12. KirstDay Says:

    Beat those motherfuckers! ai votu` meu 🙂

  13. VanGhelie Says:

    @ Alexandru – Bendeac si Huidu nu se pun ca n-au umor la tv. pe blog am vazut ca-s d-astia suparati pe viata, deci pica pamfletu. daca e sa ma intrebi, cel mai tare pamfletar e Pitici Gratis.

    @ Geocer – pe ei si pe mama lor 😀

    @ Kirst Day – bine ca nu mi-ai pus Bad to the Bone :))

  14. dennis Says:

    de ce ai ales sa te bati cu badea?

  15. Simion Cristian Says:

    teamvotat! esticu mult pesterestu concurentilor! bafto delo delo!

  16. VanGhelie Says:

    @ Dennis – MB e dupa Pitic Gratis, sa fie clar. nu stiu ce-ar face Pitici Gratis la tv, da pe blog e mai bun. dar din lista aia, MB e numele greu

  17. Geocer Says:

    Sa vezi ce-o sa functioneze sistemul nostru de fraudare ! Mai bine decat al lui Geoana !
    Vezi, poate reusesti si tu sa mituiesti un membru al juriului, ca altfel sistemul e inutil 😀

    • VanGhelie Says:

      amintels ca e si Bombo, deci sansele mele sunt reduse. i-am cerut mai demult sa facem link exchange, si n-a zis nimic. ba cre ca m-a bagat la spam. chiar: cum ii zice Base lu Bombo? ca „bai gaozare” ar fi prea simplu :)))

  18. noapteaiguanei Says:

    Bine te-am găsit şi… rămân datoare pentru voturi! 😀

  19. B.L. Says:

    Vrei pamflete, ai? Ia de-aici pamflet cu mii de pastile albastre şi un atac direct, nu energetic, la etnia care este. A, asta, pastila albastră, asta era o expresie preferată a lui Morpheus.
    http://www.antena3.ro/stiri/fun/corneliu-vadim-tudor-despre-flacara-de-aragaz-si-aliodor-fasole_90658.html

    (Ţi-am trimis un vot de pe Led. Telepatic, cum altfel)

  20. VanGhelie Says:

    @ Noaptea Iguanei – mi-a scapat. da ar trebui sa existe o metoda de fraudare, doar de-aia sunt alegeri

  21. sebra Says:

    Deci, mă duc acum să te votez, vezi poate uiţi 😀

    • sebra Says:

      P.S. Moment maxim de sinceritate, care sper ca va fi luat ca atare:
      Nu pot să te votez, pentru că, mai sunt pe listă cu tine şi alţii pe care-i apreciez la fel de mult( şi nu, nu mă refer la Badea), aşa că n-o să votez pe nimeni, eu aş vota mai mulţi, dar nu e voie.

  22. [D][S][N] Says:

    La cat sunt de bun, daca n-as fi modest, m-as fi votat pe mine… :))

  23. porcusoru isteric Says:

    ba … momentan esti pe 2 … da stii ce a patit prostanacu …
    egzact ca base …. scor strans!

  24. [D][S][N] Says:

    Adevarul ca daca nici Marean nu se mai voteaza pe el insusi… Totusi, ar trebui a incerci sa-i bati mai intai p altii, pe urma p Badea… 🙂

  25. [D][S][N] Says:

    Buna abordare, mi-a placut ! 🙂
    uiti totusi ca nu suntem la parnaie, si chiar daca il arzi p cel mai bun, eu tot o sa zic ca-s cel mai bun iar concurenta e la ani lumina… 😉

    • VanGhelie Says:

      io nu vreau sa-ti schimb parerea. dar schema aia da rezultate, si lumea in care traim se bazeaza pe rezultate. daca nu-mi iese, asta e, te astept sa-mi razi in fata, dar daca-mi iese?

  26. [D][S][N] Says:

    Te felicit daca iti iese, e foarte simplu.

  27. Alexandru' Says:

    @scroafaisterica – Atunci e grav!

    @Van Ghelie – În cartier, „băeţii” folosesc termenul de „pamflet” pentru a dengigra imaginea cuiva. Da, ştiu că nu are vreo logică, dar strada este parte integrantă a culturii. Iar eu, când am zis despre Bendeac şi Huidu, eram ironic, aceştia doi fiind nişte neinteresanţi până-n măduva oaselor.

    Cât despre Radu ( Piticl Gratis ), este mai mult vulgar decât amuzant sau creativ. Şi mai e situaţia în care ai interacţionat cu omul live şi îi vezi în altă lumină acţiunile, deci pas, big pas vis-a-vis de pitici gratis.

    • VanGhelie Says:

      aia doi sunt obositi, f corect. interesant e ca pe blog sunt altfel. dar despre asta in alt articol

      am pierdut legatura cu strada de cand sunt primar, stii, nu-mi permite imaginea

      nu-l cunosc pe pitici gratis. zic de ce scrie. sunt sanse sa te cred, ca din suferinta iese arta 😉

  28. Alexandru' Says:

    „Din suferinţă iese arfa” :))

  29. ici'ni Says:

    care sunteti voi frustratilor care vreti sa il bateti pe Badea

  30. porcusoru isteric Says:

    ma … tu esti aici??? tu l-ai aranjat?


Lasă un răspuns

