La PSD ca la biserica

Stim cu toii ca PSD-ul e format din bisericute. Lucru care se pare ca nu-l deranjeaza nici macar pe liber cugetatorul Ilici.

Geoana se crede D-zeu: ” … mi-ar fi fost usor sa merg cu manie catre cei care stateau langa mine in campanie si care acum incearca sa ma faca tap ispasitor” (Ioan 6:66)

Nastase il urmeaza: „Va iubesc pe toti, chiar daca nu ma veti vota.” (asta poate considerata si o chestie libidinoasa, venind din partea lui). Oare ii si iarta? Intorce el ambii obrajori? (Gheorghe 13:14)

Ca in orice biserica, si in cea social-democrata erau babe barfitoare: „Ce cauta Vanghelie la prezidiu? Nici macar nu este vicepresedinte. Si ne mai miram ca PSD are o imagine proasta. Daca defilam tot timpul cu „nea Marean” si promovam asa cum zice si presedintele Ion Iliescu „pe interese”. Asta sub anonimat, de parca nu-i stiu. S-au lins pe bot de pomana.

Dupa ropotele de aplauze reformatoare la discursu Bunicutei a urmat alta baba, Pandele, primar de Voluntari, oras care vrea sa devina sector al Bucurestiului: „Stiti ce am hotarat astazi? Unde o sa candideze Vanghelie, acolo o sa candidez si eu. Unde merge el, acolo merg si eu. Chiar si daca miza va fi sefia unei pubele. Daca Marian Vanghelie candideaza la un WC public, acolo candidez. Pandele merge dupa Vanghelie.” Asta vrea sa traverseze strada dupa mine. Nu stie ca sectoru 5 e periculos. Poate o pune de-o coliva.

Si za fabulos end, me, myself and Marean:”Pandele cand a candidat, contracandidatul sau era propriul sofer. De aceea a luat 90% la alegerile pentru primarie. Am tacut pentru ca nu am crezut ca sunt esentiale. M-am facut ca nu inteleg tocmai pentru ca doream ca lucrurile sa mearga inainte. Intrebati-i pe cei de la PSD Ilfov. Eu nici nu trag pe nas si, cand beau vin, pun un pic de apa minerala”. De fapt, ma gandeam la banii contribuabililor. Va dati seama ca aia doi mergeau cu aceeasi masina in campanie, ba chiar in acelasi tinp. Economie curata.

Sursa e pe hotnews, da aveti grija, articolu e lung si plin de greseli gramaticale.

P.S. Nastase nu se lasa: „Dacă aveam un dosar precum Flota, eram preşedintele României.” Acuma na, asa dosar, asa functie … (realitatea)

P.S Doi. Pt ca trebuia sa existe unu mai tampit decat toti, primaru Pitestiului a vorbit despre Mutu si a zis ca „Iliescu este Hagi al nostru„.

16 răspunsuri to “La PSD ca la biserica”

  1. Man vs Woman Says:

    nu cred ca sunt bisericute,mai toti parlamentarii indiferent de partidul in care activeaza sunt mana in mana…
    iliescu este hagi al nostru :)))))))

  2. Ionut Says:

    Eu am crezut ca ieri se alegea noul presedinte, dar de fapt intalnirea a fost un fel de preludiu nu?

    A fost frumos sa vad intreaga `famiglie` PSD stransa la un loc!

    P.S. Care e fost treaba cu Pandele? De ce ati spus ca dvs nu trageti pe nas? Ce sa inteleg? El trage aer curat pe nas sau cum!?

  3. 'mnealui Says:

    Daca le iese Mitrea, pre multi o sa popeasca! Ceea ce le doresc!

  4. machiaveliq Says:

    Nu-i frumos să dai din casă! 🙂

  5. VanGhelie Says:

    si dd unde sa mai vina senzationalul? de la dan diaconescu? stiam c-a murit elodia

  6. Florin Says:

    “Stiti ce am hotarat astazi? Unde o sa candideze Vanghelie, acolo o sa candidez si eu. Unde merge el, acolo merg si eu. Chiar si daca miza va fi sefia unei pubele. Daca Marian Vanghelie candideaza la un WC public, acolo candidez. Pandele merge dupa Vanghelie.” Asta vrea sa traverseze strada dupa mine. Nu stie ca sectoru 5 e periculos. Poate o pune de-o coliva.”

    EPiC :))))

    am ras cu pofta si azi 😀

  7. Geocer Says:

    Ce mi-e Pandele, ce mi-e Vanghele !
    Iar in privinta lui Pendiuc, bine ca am aflat ce nazbatii a mai facut el pe la Bucale, ca sa-l incondeiez un pic pe blogul meu ca de mult n-am mai zis nimic de el !

  8. Geocer Says:

    Avem, avem. Tocmai am scris articolul !

  9. VanGhelie Says:

    @ mnealui – opozitia aia care este, ca sa zic asa. o frectie, dar, pana una alta, nu avem partid-stat. Goana nu i-ar vinde partidu lu Base. e demosntrat. Mitrea se zvoneste ca e preferat de Base.

  10. VanGhelie Says:

    din cate am inteles nu prea are sanse


Lasă un răspuns

