Holopraf

Am aflat si io ca ieri, la emisiunea finantistului Ban Dittman era sa se aleaga prafu de chitarist. Am vazut si filmuletu si nu mi se pare mare lucru. De fapt era sa-mi tai venele de plictiseala in cele cateva minute in care Banutz SRL abera in ultimu hal in lco sa taca. Io credeam ca rockerii sunt trecuti prin multe in viata si au ce povesti, ce spune. Ma rog, la cat de rocker e Dittman … Oricum, toata treaba mi s-a parut o teapa. Ca si formatia, ca si emisiunea. Asa ca m-am gandit sa le trag si io lor o teapa. Mare cat inima lor.

9 răspunsuri to “Holopraf”

  1. Teodora Says:

    Subscriu! Si eu am vazut stirea in ziare…filmulete pe net…zic, ia bre, sa vada si ochiul meu! O mare tampenie….macar daca chiar vedeam niste sange!

  2. machiaveliq Says:

    :)) ai imaginaţie tovarăşe! :))

  3. VanGhelie Says:

    ee, ce sa fac si io!

  4. porcusoru isteric Says:

    ar fi ost mult mai interesant daca in locul cutirului era un topor … asa de amuzament!

  5. Man vs Woman Says:

    am vazut si io emisiunea,plictiseala nu gluma!
    funny poza,plina de imaginatie:))

  6. Anticalofilul Says:

    din alea pot sa fac si eu, ce naiba, chiar sa ii tai capul:)))

  7. VanGhelie Says:

    poate la urmatoru vanghelion ii invit pe Holopraf ca sunt sigur ca vin la ce foame are Dittman si va invit si pe voi intr-un numar de neindemanare

  8. Florin Says:

    era EPIC sa nu-si mai poata scoata sabia ala. Si basistu sa spuna : ” nu-i nimic grav ”


Lasă un răspuns

«

»
