De ce a traversat Vanghelie strada? (7)

Capatos: Nu stiu, sa-l intrebam pe Bote!

Catalin Botezatu: Nu mai avea chiloti cu nume.

Nikita: Mi-a zis ceva de savarina si era sa-l bat.

Naomi: Pt ca m-a vazut tuns/a.

Mihai Bendeac: Se stie!

Oreste: Isi canaliza energia in gasirea Shambalei, cand l-a vazut pe Diaconescu. In plus, il dureau cateva chakre, de unde a tras concluzia ca se schimba vreamea.

Urania: Nativii din sectorul 5 vor observa ca Marean are ascendent pe pepartea celalata a strazii.

Dan Diaconescu: Absolut senzational. Elodia era vis-a-vis cu milionu de lei in brate.

Ogica: Daduse 6 numere pe partea aia si nu mai putea.

8 răspunsuri to “De ce a traversat Vanghelie strada? (7)”

  1. mvphotomag Says:

    NU stiu dc a traversat V. Strada !

  2. machiaveliq Says:

    :)) taleent!

  3. donted Says:

    donTed: pentru ca strada e care este.

  4. Geocer Says:

    Eu cred ca Oreste are dreptate : precis il dureau niste chakre !

  5. B.L. Says:

    S-a dus la Internet Café-ul de peste drum ca să citească (https://vanghelieblog.wordpress.com/2009/12/10/wtf/) noile comentarii de pe vanghelieblog.wordpress.com (o fi aflat că am apărut eu).

    Si pentru că poate. Maşinile cu volan pe stânga nu pot să-l accidenteze, cele cu volan pe centru sunt din categoria http://en.wikipedia.org/wiki/File:Kart_KF1_2007_02.jpg iar cele cu volan pe dreapta sunt smart dar cu mai mult art (http://en.wikipedia.org/wiki/File:SMART_Fyshwick_ACT.JPG).
    Alea verzi nu circulă pentru că nu mai are Cernea bani de baterii. I-a cheltuit în campania electorală.

  6. B.L. Says:

    Victor Ciutacu: L-am invitat la Vorbe Grele dar m-a ignorat, asa că habar n-am de ce a traversat. Mai bine trăgeam o flegmă.

    Cătălin Avramescu: Am vrut să-i spun un banc cu Geoană.

    Mircea Geoană: Asta este ca bancu’ ăla cu sexu’, depinde de ce parte te afli.

    Marean Vanghelie: Deci îîî io am trecut pe partea cealantă pentru că a apărut domnu’ Mitrea de după colţ şi mai era şi cu nevasta dumnealui.
    http://www.realitatea.net/mitrea-catre-vanghelie–mai-baiatule–daca-te-mai-legi-de-sotia-mea-o-sa-ai-altfel-de-probleme-cu-mine–asa-ca-intre-barbati_691972_comentarii.html

    (Bine ca nu s-a luat de Florin Piersic că trebuia să las încă un răspuns doar cu link-ul)


Lasă un răspuns

