Mar Ian VanGhelie

Am vazut ca multi se indoiesc de mine. Imi pare rau de ei, pt ca e clar ca traiesc intr-o lume f intunecata. E trist sa vezi ca inca mai exista oameni care traiesc in evul mediu. Pe de alta parte, e pacat sa nu profiti de ei.

Intre tinp ma-m hotarat sa va arat adevartu meu chip, eu Mar Ian VanGhelie, idolul femeilor, zeu guţanilor, unicul si adevaratul alter ego a lu Marean de la 5.

Sunt cetatean roman, dar mia-m pastrat si cetatenia olandeza ca sa pot pleca oricand din cacatu asta. Traiesc pe langa primaria omului, sunt mamifer, deci ma inmultesc prin pui vii, la fel ca voi, etc.

Ce ma tine aici? Fetele aste afrumoase ale voastre. Mia picat una cu tronc. O cheama Endorfina si mi-a aduc fericirea cand credeam ca asa ceva nu mai este posibil. Provine, din pacate pt ea, dintr-o familie foarte bine organizata, dar prea numeroasa, cel putin pt mine. Pe ei se pare ca nu-i deranjeaza. Pe tatal ei il cheama Renbo. Na-m o poza cu intreaga familie, am doar una in care e ea cu sora ei, Efedrina . Mama lor, Facultatea, a murit cand erau ele mici, asa ca fratii lor Adenel si Arenel au fost facuti de o matusa care are si acum grija de ei, ca-s inca mici.

8 răspunsuri to “Mar Ian VanGhelie”

  1. Anticalofilul Says:

    cum le cheama pe fete?:))

  2. crislis Says:

    Este, domnule, iată un cuceritor… Pirandele care este sunt moarte după el…

  3. porcusoru isteric Says:

    ceva fratiori nu au? si dak sunt pe vine … ii botez eu … stiu niste nume pă trend …
    Adonis, Mircea Badea, Becamp, Varujean, …

  4. VanGhelie Says:

    hai, zi si Bendeac, nu te abtine

  5. porcusoru isteric Says:

    bendeac … daca insisti!

  6. Diva de carton Says:

    :))))) Super tare!!! Ce fata are Marean

  7. VanGhelie Says:

    n-ai inteles, ala-s io. eu sunt alb, el nu prea. speram ca acest post sa rezolve aceste nedumeriri. pffffuu! bun venit la vanghelion!

  8. Geocer Says:

    Ptiu sa nu te deochi, ca frumos esti maica !


Lasă un răspuns

