Am castigat un Oscar de Dambovita

Premiul pentru scenografie – Marian Vanghelie pentru decorurile thriller-ului post-apocaliptic “Sectorul groazei, razbunarea zapezii”.

De la Bendeac.

As vrea sa multumesc concurentilor, ceilalti primari, care , desi sa-u straduit, nu si-au dorit destul victoria; colegilor din partid si din primarie, interlopilor, familiei, dar mai ales alegatorilor mei. As lansa si cateva promisiuni, da n-are rost, ca am castigat deja.

UPDATE: Base a primit Oscaru pt cel mai bun film: Flacara Violet.

16 răspunsuri to “Am castigat un Oscar de Dambovita”

  1. Geocer Says:

    Dom’le felicitari pentru premiu. E pe deplin meritat, chiar daca ai trecut strada pe rosu !

  2. Florin Says:

    felicitari. Da niste mici ceva cu ocazia asta ? Sau nu se vede grataru din zapada ? :)))

  3. machiaveliq Says:

    BRAVO TOVARĂŞE!

  4. VanGhelie Says:

    va multumesc mult! acum, ca orice campion, deja am inceput planurile pt sezonu urmator.

  5. Teodora Says:

    Dacă se lasă cu mici…mă bag și eu la felicitări! (altfel, mă mai gândesc)

  6. VanGhelie Says:

    gata, cum se incalzeste, bagam un gratar popular. e bine?

  7. Teodora Says:

    Ie bine (ai zis,ai zis).Sau te bazezi pe codul asta portocaliu de ger…sa tina vro 5 luni?!

  8. VanGhelie Says:

    prefer cod la gratar.

  9. sebra Says:

    Atunci pune codul portocaliu la gratar.Dacă nu ai cod, pune atunci numai portocaliul..că merge şi fără cod.

  10. VanGhelie Says:

    MS! Cre ca asta va fi urmatoarea reteta pe acre o voi prezenta. Cre ca ar trebui sa va dau si voo cate o cpie infidela a osscarului.

  11. porcusoru isteric Says:

    de la bendeac ma?
    uraaat! uraaat! uraaat!!!
    e ca si cum te-ai uita la de 3 ori femeie …

  12. machiaveliq Says:

    Si eu care credeam ca sunt singurul care s-a plictisit de Bendeac..

  13. VanGhelie Says:

    ma, ca blogar e mai bun decat ca comediant.

  14. porcusoru isteric Says:

    in primu rand, ce inseamna bendeac … e desenat cu stanga! blogger, comediant, om, caracter, copie …
    nu l-am vazut la teatru! da am impresia … ca e la fel! dar de-al dracului nu o sa ma duc sa-l vad! ca-mi e antipatic!

  15. VanGhelie Says:

    ma, nici io nu la-m vazut jucand si nici nu intentionez, desi s-ar putea sa fie mai bun, pt acolo e doar actor, nu e sergiu nicolaescu ca la tv.

  16. Ovidiu Ar Says:

    da voi cei de pe Dambovita aveti toate sansele sa fi-ti nominalizati si sa si castigati Oscarul la Prostie.categoria din
    „Putul gandirii” vezi Academia Catavencu


Lasă un răspuns

