Sa nu calcam in derizoriu

„Eu cred că aceste lucruri – şi ştim cu toţii că ele se practică în ţări dezvoltate, serviciile secrete şi aşa mai departe – societatea românescă nu este pregătită să accepte o asemenea temă de discuţie”

„Din punctul meu de vedere, oricât de pregătit – eu unul nu sunt pregătit pe tema asta – dar oricât de pregătit ai fi, am senzaţia că te poţi duce în derizoriu. Şi atunci, din punctul meu de vedere, nu iau în seamă” (antena 3)

Atacurile, inca de pe pe vremea lu Burebista erau de doo feluri: energetic si enerdacic. Asta, lasand la o parte romanii. Acuma, cu trecerea tinpului, cu nato si ue, se vede treaba ca s-au mai sinplificat trebile.

Lasă un răspuns

