Pe bune

“Eu am să-l scot pe Gigi Becali din politică, pentru că Gigi Becali m-a scos pe mine din sărite.

Vocea mea se va face auzită oriunde. Şi pe sub apă.

Gigi Becali este un om uman.

Pe mine mă recomandă foarte multe calităţi.

De când mă ştiu eu copil, mă urcam în pom şi mâncam corcoduşi.

Având o relaţie foarte bună cu cadrele didactice, m-au sunat o profesoară de limba română.

M-am bătut pentru aceleaşi principii cum m-am bătut şi pentru principiul de primar general.

Nu există fiinţă umană, fie că locuieşte în Africa, în Asia sau în Rahova, care să nu fi văzut un film, să nu fi rupt o floare, o fată sau un băiat, după cazul care este fiecare.”

Publicat în De-ale mele. Etichete: , . 2 Comments »

2 răspunsuri to “Pe bune”

  1. machiaveliq Says:

    Corcoduşi verzi cu sare… după care bagi un litru de apă… rezultatul=> ceva asemănator cu Gigi Becali!

  2. Itmadness Says:

    Gigi Becali este un om uman care se ascunde in W.C. cand fumeaza ca sa nu il vada Dumnezeu.


Lasă un răspuns

