Cool Mogul

Am participat la concursu de epigrame a lu Felix. Nu pasarea Felix ci motanul. Ala de trebuia sa faci misto de Base. Normal ca m-am bagat. Nu mi-a venit sa cred ca n-am fost primu, ca cand e de injurat, de obicei sunt primu. Nu conteaza pe cine, pulitruc sa fie. Si riscam sa si castig 1000 E. Da n-a fost sa fie. Dup-aia am primit un mail de la unu, Cool Mogul. OMFG! Dup-aia am vazut ca scrie si la Daily Cotcodac. C-o fi el sau nu, mi se rupe. Oricum nu cred c-a stat el sa-mi trimita spamu.

Revenind. Ce pula mea e aia Cool Mogul? Ce idioti! Atunci Base cum e? Chior Mogul?

9 răspunsuri to “Cool Mogul”

  1. porcusoru isteric Says:

    nu. Base e trendy si la moda …
    coolu e pentru retardati ca monica si irinel … si mogul.
    auzi … da tu ti-ai facut ceva la blog … ca mi se pare, ca s-a intamplat ceva …
    sau sunt doar paranoic?

  2. VanGhelie Says:

    ma bucur ca ai observat. stiam io ca esti un barbat atent, in ciuda istericalelor. deci, am schimbat tema, cu una mai permisiva pt plimbarea prin blog

  3. Teodora Says:

    Si eu am observat! (schimbarea)Apropo, ce e aia mogul..ca dupa, iti explic io cu cool mogul!

  4. STAR Says:

    Base este Ochisor Mogul.

    Ca tot are el unu’ stramb.

  5. Valentina Says:

    Oare de ce ma uit ca pisica la franjuri?

  6. VanGhelie Says:

    @ Teodora
    Dupa definitia prezidentiala este un nene cu multi bani si cu multa putere in mass-mediasau in pulitica, om care isi foloseste influenta impotriva lui, ceea ce e rau, pt ca daca ar tine cu el ar avea ocazia sa fie bun.
    Dupa definitia de bun simt este un om cu multi bani, cu putere in pulitica si mass-meadia, om care urmeaza sa-si sporeasca averea in continuare.

  7. Itmadness Says:

    Basescu e Cuc-Mogul 🙂

  8. sebra Says:

    Băse ar trebui să fie Killer Mogul…parcă cu asta a tot scos ochii în campanie…


Lasă un răspuns

